• 25-12-2023, 21:45:14
    #10
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediğini anladım ama hesaba katmadığın bir olay var.

    Ahmet isimli kullanıcının yorumu silindi.Telafi için yeniden görevi aktif tuttun veya yeniden görev açtın.

    Ahmet isimli kullanıcı hesabından yorum silinmişse o işletmeye bir daha yorum düşürmesi zor olacak. Bu seferde şu sıkıntı ortaya çıkar ; e ben yorum yaptım benım profilimde gözüküyor ( kendi görür) ama siz yorumumu onaylamıyorsunz veya ödemesini yapmıyorsunuz der.

    Bu sefer kinleşir eşinin dostunun telefonundan 1 yıldız dahi atabilir.

    2,5 lira verincede sadık kullanıcı tutmazsın.10-15 lira verdiğim adam bile hocam bu iş için ücret düşük değilmi diyor.

    2-3 liraya yaptırdığın işten hiç verim bekleme.Liseli ergenler ile yürümez bu yol. Sadık sabit bir kitlen olmalı.
    Yani burada anladığım tek olay şu Ahmet o işlemi aldıysa tekrar yapamasın. Bunu aslında yönetmek zor değil. Daha önce o linke aktif sipariş varsa görevin miktarı yükseltilir. Tüm belirttiğimiz olay bu.

    Sonuçta durum ne olacak?
    Telafi butonu yerine yeniden sipariş ver yapılacak.

    Bu sistem ile 2-3 TL’ye yapılan işlemle 50TL’ye yapılan işlemin kalitesi tamamen aynı olacaktır.
  • 25-12-2023, 21:49:20
    #11
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani burada anladığım tek olay şu Ahmet o işlemi aldıysa tekrar yapamasın. Bunu aslında yönetmek zor değil. Daha önce o linke aktif sipariş varsa görevin miktarı yükseltilir. Tüm belirttiğimiz olay bu.

    Sonuçta durum ne olacak?
    Telafi butonu yerine yeniden sipariş ver yapılacak.

    Bu sistem ile 2-3 TL’ye yapılan işlemle 50TL’ye yapılan işlemin kalitesi tamamen aynı olacaktır.
    İşin çözümü basit.Hiç uğraşmayacaksın.

    1- kullanıcını sadık yapacaksın 20-30 lirada ödeme yapacaksın 100 lira bakiye dolmasını beklemeyecek.

    2- Asla silinmeme garantisi vermeyeceksin.Yahu sen veya ben kimimde google üzerinde bir söz söylemeyi uygun görüp 7-15-30 gün silinmez garantisi veriyoruz ? Zaten sen manipülasyon yapıyorsun dostum illaki google da doğru olanı yapıp manipüle edilmiş yorumları bulup silmekle mükellef.

    O yüzden garanti vermiyorsun bu işi reklam gibi pazarlaman gerek.Nasıl 1 günde 5-10k reklama harcıyor müşteriler.Aynı şekilde 100 yorum için alınacak para reklam gibi satılmalı.Belki 5 gün durur belki 10 gün durur.Ama 1 günden fazla durur diyeceksin.

    Benim yönetmim basit. Bir müşteri 100 yorum istiyorsa sana 100 yorum atmayalım.10 yorum atalım bunu reklam gibi gör, silinirse 10 daha atalım. Emin ol böyle daha verimli oluyor müşteri gık demiyor.

    Ama gel sana 100 atalım dedikten sonra adamda haklı ,Ya kardeş paranı verdik yorumlar gitti diyor.Anlatamıyorsunda bu sefer ona durumu.Bir kere telafi işine girdiğin an bittin demektir bu işte.
  • 25-12-2023, 21:54:39
    #12
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin çözümü basit.Hiç uğraşmayacaksın.

    1- kullanıcını sadık yapacaksın 20-30 lirada ödeme yapacaksın 100 lira bakiye dolmasını beklemeyecek.

    2- Asla silinmeme garantisi vermeyeceksin.Yahu sen veya ben kimimde google üzerinde bir söz söylemeyi uygun görüp 7-15-30 gün silinmez garantisi veriyoruz ? Zaten sen manipülasyon yapıyorsun dostum illaki google da doğru olanı yapıp manipüle edilmiş yorumları bulup silmekle mükellef.

    O yüzden garanti vermiyorsun bu işi reklam gibi pazarlaman gerek.Nasıl 1 günde 5-10k reklama harcıyor müşteriler.Aynı şekilde 100 yorum için alınacak para reklam gibi satılmalı.Belki 5 gün durur belki 10 gün durur.Ama 1 günden fazla durur diyeceksin.

    Benim yönetmim basit. Bir müşteri 100 yorum istiyorsa sana 100 yorum atmayalım.10 yorum atalım bunu reklam gibi gör, silinirse 10 daha atalım. Emin ol böyle daha verimli oluyor müşteri gık demiyor.

    Ama gel sana 100 atalım dedikten sonra adamda haklı ,Ya kardeş paranı verdik yorumlar gitti diyor.Anlatamıyorsunda bu sefer ona durumu.Bir kere telafi işine girdiğin an bittin demektir bu işte.
    Daha da mantıklı bir çözüm sunalım.
    100 yorum istedi ise arka planda 150 yorum atalım. Adına da Garanti koyalım.

    %50 düşse 25 yorum gitmiş sayılır. Fiyatı bir tık daha yükseltmiş oluruz.

    Yani durum aslında tamamen aynı oluyor hocam

    Silinmez garantisi zaten vermek mümkün değil öyle bir dünya yok. Sadece bu işte atıyorum 1 ay telafi sunuyoruz diyenler oluyor.
    Telafiyi de 1 ay sonra yapınca tek telafi işlemi ile bitmiş sayalar.

    Temel olarak sorduğum her şeyin ve mantığın cevabını aldım aslında.

    Yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Herkese R10+ vereceğim.
  • 25-12-2023, 21:59:47
    #13
    Konudaki bütün yorumları okumadım. Kendi fikrim.

    Müşteri geldi görev sistemiyle işin yapıldığını açıkladık,

    garanti veriyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 20 + TL satacağız..
    Garanti vermiyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 10 + TL satacağız..
    Görev yapana 1-4 TL arasında bir şey vereceğiz yorum gözüksün gözükmesin..

    Zaten bu durumda görev yapanın ne suçu var anlamıyorum. Onların işi görevi yapmak ve ödemesini almak, yorum gözüksün gözükmesin onu bağlamaz ki.. Böylelikle görev yapanı elde tutamazsınız.
  • 25-12-2023, 22:07:19
    #14
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha da mantıklı bir çözüm sunalım.
    100 yorum istedi ise arka planda 150 yorum atalım. Adına da Garanti koyalım.

    %50 düşse 25 yorum gitmiş sayılır. Fiyatı bir tık daha yükseltmiş oluruz.

    Yani durum aslında tamamen aynı oluyor hocam

    Silinmez garantisi zaten vermek mümkün değil öyle bir dünya yok. Sadece bu işte atıyorum 1 ay telafi sunuyoruz diyenler oluyor.
    Telafiyi de 1 ay sonra yapınca tek telafi işlemi ile bitmiş sayalar.

    Temel olarak sorduğum her şeyin ve mantığın cevabını aldım aslında.

    Yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Herkese R10+ vereceğim.
    Yanlış hesap

    Niye garanti verip 150 adet attırıyoruz.

    Misal 7 gün garanti verdik 150 adet attık.

    Müşteri ne istemişti 100 adet.Biz ne attık 150 adet.

    5 liradan bize maliyeti ne: 750 lira.

    Bize ne kaldı 250 lira.

    Peki 150 yorumun 7 gün içinde silinmeyeceğini nasıl bileceksin.Ya tamamı silinirse.

    O zaman 150 yapmıştık 150 si silindi diyelim 750 lira çöp oldu.Birde adama 100 yorum yapman gerek 500 lirada burdan ek gider oldu.Bir siparişten 250 lira zararın olacak.

    Garanti telafi vermeyeceksin en basiti kolayı bu.
  • 25-12-2023, 22:08:43
    #15
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki bütün yorumları okumadım. Kendi fikrim.

    Müşteri geldi görev sistemiyle işin yapıldığını açıkladık,

    garanti veriyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 20 + TL satacağız..
    Garanti vermiyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 10 + TL satacağız..
    Görev yapana 1-4 TL arasında bir şey vereceğiz yorum gözüksün gözükmesin..

    Zaten bu durumda görev yapanın ne suçu var anlamıyorum. Onların işi görevi yapmak ve ödemesini almak, yorum gözüksün gözükmesin onu bağlamaz ki.. Böylelikle görev yapanı elde tutamazsınız.
    Diyelimki garanti vermedin.10 liradan sattın.

    Görev sitende 500 kişi var.

    100 yorum siparişi aldın 1000 lira müşteriden ödeme aldın.

    Ya o görevi 300 kişi tamamlarsa. 200 adeti görünmez 100 adeti görünürse sana maliyeti 1200 lira olacak.
  • 25-12-2023, 22:11:13
    #16
    Kısaca fikrimi belirteyim.
    En mantıklı çözüm alınan siparişin %50 si kadar fazla görev oluşturmak.
    Görevi yapanlara yorumunuz görünmüyor diye ceza vermeden ödemesini yapmak.

    Çok dallı budaklı bir konu ama görev sitesi olanlar maalesef öyle kazanıyor. Bana 10TL den satarken görev yapana 2 verip ona da hem çekme limiti hem de onaylanmadı vs vs diyip küstürüyor. Ve görev sitesi olanalrın hemen hepsinde aynı datalar oluşuyor bu yüzden.
  • 25-12-2023, 23:00:31
    #17
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelimki garanti vermedin.10 liradan sattın.

    Görev sitende 500 kişi var.

    100 yorum siparişi aldın 1000 lira müşteriden ödeme aldın.

    Ya o görevi 300 kişi tamamlarsa. 200 adeti görünmez 100 adeti görünürse sana maliyeti 1200 lira olacak.
    Riske girmeden para kazanılmaz.. Görev sitesinde görev yapanın amacı para kazanmak, parayı da yaptığı işe göre kazanır. Ortada bir iş var, Google harita gir yorum yap 5 yıldız ver vs.. burada emeğinin karşılığını almak zorunda olduğuna tam kanaat getiriyorum..

    Diyelim ki gözükmeyen yorum sayısı oldukça fazla, buna göre site sahibi bir oran çıkarır ve kendi müşterisine yorum başına 30 TL den satar. Burada 1000 yorum siparişi geldiyse de görevi 200 olarak açar ve burada bir analiz yapar kaç kişi yaptı ve kaç tanesi göründü gibi..


    Ben görev verirken görevi kim yaparsa yapsın parasını alsın hem görev sitesi üye kaybetmesin hemde görev yapan parasını alamadı diye haritaya girip kötü yorum yazmasın diye düşünüyorum.



    Kendim verdiğim görev için de bir örnek.


  • 25-12-2023, 23:08:24
    #18
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riske girmeden para kazanılmaz.. Görev sitesinde görev yapanın amacı para kazanmak, parayı da yaptığı işe göre kazanır. Ortada bir iş var, Google harita gir yorum yap 5 yıldız ver vs.. burada emeğinin karşılığını almak zorunda olduğuna tam kanaat getiriyorum..

    Diyelim ki gözükmeyen yorum sayısı oldukça fazla, buna göre site sahibi bir oran çıkarır ve kendi müşterisine yorum başına 30 TL den satar. Burada 1000 yorum siparişi geldiyse de görevi 200 olarak açar ve burada bir analiz yapar kaç kişi yaptı ve kaç tanesi göründü gibi..


    Ben görev verirken görevi kim yaparsa yapsın parasını alsın hem görev sitesi üye kaybetmesin hemde görev yapan parasını alamadı diye haritaya girip kötü yorum yazmasın diye düşünüyorum.



    Kendim verdiğim görev için de bir örnek.


    Ödeme bakiyesinin alt sınırı nedir ? Kaçta tutuyorsun ?

    Kaç kullanıcı o bakiyeyi ulaştı ödeme aldı ? Bunlarda önemli.