Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme bakiyesinin alt sınırı nedir ? Kaçta tutuyorsun ?

Kaç kullanıcı o bakiyeyi ulaştı ödeme aldı ? Bunlarda önemli.
Tam anlayamadım ama.

Ben görev sitelerine çok fazla görev verdim forumda da çoğu görev sitesi sahibini tanıyordum. Müşteri olarak mantığım belirttiğim gibi üye işi yaptıkça parasını alsın sonuç yorum gözüksün gözükmesin önemli Değil..