ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudaki bütün yorumları okumadım. Kendi fikrim.

Müşteri geldi görev sistemiyle işin yapıldığını açıkladık,

garanti veriyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 20 + TL satacağız..
Garanti vermiyorsak : Biz müşteriye yorum başına en az 10 + TL satacağız..
Görev yapana 1-4 TL arasında bir şey vereceğiz yorum gözüksün gözükmesin..

Zaten bu durumda görev yapanın ne suçu var anlamıyorum. Onların işi görevi yapmak ve ödemesini almak, yorum gözüksün gözükmesin onu bağlamaz ki.. Böylelikle görev yapanı elde tutamazsınız.
Diyelimki garanti vermedin.10 liradan sattın.

Görev sitende 500 kişi var.

100 yorum siparişi aldın 1000 lira müşteriden ödeme aldın.

Ya o görevi 300 kişi tamamlarsa. 200 adeti görünmez 100 adeti görünürse sana maliyeti 1200 lira olacak.