Daha da mantıklı bir çözüm sunalım.
100 yorum istedi ise arka planda 150 yorum atalım. Adına da Garanti koyalım.
%50 düşse 25 yorum gitmiş sayılır. Fiyatı bir tık daha yükseltmiş oluruz.
Yani durum aslında tamamen aynı oluyor hocam
Silinmez garantisi zaten vermek mümkün değil öyle bir dünya yok. Sadece bu işte atıyorum 1 ay telafi sunuyoruz diyenler oluyor.
Telafiyi de 1 ay sonra yapınca tek telafi işlemi ile bitmiş sayalar.
Temel olarak sorduğum her şeyin ve mantığın cevabını aldım aslında.
Yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Herkese R10+ vereceğim.
Yanlış hesap
Niye garanti verip 150 adet attırıyoruz.
Misal 7 gün garanti verdik 150 adet attık.
Müşteri ne istemişti 100 adet.Biz ne attık 150 adet.
5 liradan bize maliyeti ne: 750 lira.
Bize ne kaldı 250 lira.
Peki 150 yorumun 7 gün içinde silinmeyeceğini nasıl bileceksin.Ya tamamı silinirse.
O zaman 150 yapmıştık 150 si silindi diyelim 750 lira çöp oldu.Birde adama 100 yorum yapman gerek 500 lirada burdan ek gider oldu.Bir siparişten 250 lira zararın olacak.
Garanti telafi vermeyeceksin en basiti kolayı bu.