Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğini anladım ama hesaba katmadığın bir olay var.

Ahmet isimli kullanıcının yorumu silindi.Telafi için yeniden görevi aktif tuttun veya yeniden görev açtın.

Ahmet isimli kullanıcı hesabından yorum silinmişse o işletmeye bir daha yorum düşürmesi zor olacak. Bu seferde şu sıkıntı ortaya çıkar ; e ben yorum yaptım benım profilimde gözüküyor ( kendi görür) ama siz yorumumu onaylamıyorsunz veya ödemesini yapmıyorsunuz der.

Bu sefer kinleşir eşinin dostunun telefonundan 1 yıldız dahi atabilir.

2,5 lira verincede sadık kullanıcı tutmazsın.10-15 lira verdiğim adam bile hocam bu iş için ücret düşük değilmi diyor.

2-3 liraya yaptırdığın işten hiç verim bekleme.Liseli ergenler ile yürümez bu yol. Sadık sabit bir kitlen olmalı.
Yani burada anladığım tek olay şu Ahmet o işlemi aldıysa tekrar yapamasın. Bunu aslında yönetmek zor değil. Daha önce o linke aktif sipariş varsa görevin miktarı yükseltilir. Tüm belirttiğimiz olay bu.

Sonuçta durum ne olacak?
Telafi butonu yerine yeniden sipariş ver yapılacak.

Bu sistem ile 2-3 TL’ye yapılan işlemle 50TL’ye yapılan işlemin kalitesi tamamen aynı olacaktır.