Demek istediğini anladım ama hesaba katmadığın bir olay var.
Ahmet isimli kullanıcının yorumu silindi.Telafi için yeniden görevi aktif tuttun veya yeniden görev açtın.
Ahmet isimli kullanıcı hesabından yorum silinmişse o işletmeye bir daha yorum düşürmesi zor olacak. Bu seferde şu sıkıntı ortaya çıkar ; e ben yorum yaptım benım profilimde gözüküyor ( kendi görür) ama siz yorumumu onaylamıyorsunz veya ödemesini yapmıyorsunuz der.
Bu sefer kinleşir eşinin dostunun telefonundan 1 yıldız dahi atabilir.
2,5 lira verincede sadık kullanıcı tutmazsın.10-15 lira verdiğim adam bile hocam bu iş için ücret düşük değilmi diyor.
2-3 liraya yaptırdığın işten hiç verim bekleme.Liseli ergenler ile yürümez bu yol. Sadık sabit bir kitlen olmalı.
Yani burada anladığım tek olay şu Ahmet o işlemi aldıysa tekrar yapamasın. Bunu aslında yönetmek zor değil. Daha önce o linke aktif sipariş varsa görevin miktarı yükseltilir. Tüm belirttiğimiz olay bu.
Sonuçta durum ne olacak?
Telafi butonu yerine yeniden sipariş ver yapılacak.
Bu sistem ile 2-3 TLye yapılan işlemle 50TLye yapılan işlemin kalitesi tamamen aynı olacaktır.