Kısaca fikrimi belirteyim.
En mantıklı çözüm alınan siparişin %50 si kadar fazla görev oluşturmak.
Görevi yapanlara yorumunuz görünmüyor diye ceza vermeden ödemesini yapmak.

Çok dallı budaklı bir konu ama görev sitesi olanlar maalesef öyle kazanıyor. Bana 10TL den satarken görev yapana 2 verip ona da hem çekme limiti hem de onaylanmadı vs vs diyip küstürüyor. Ve görev sitesi olanalrın hemen hepsinde aynı datalar oluşuyor bu yüzden.