Önemli olan kararlı olmanız ve gerçekten çabalamanız. Elbette okuyabilirsiniz.
Bu yaşta üniversite okunur mu
51
●2.012
- 14-12-2023, 22:30:20Hocam 33 yaşındayım ikinci üniversiteyi okumanın planlarını yapıyorum
Önemli olan kararlı olmanız ve gerçekten çabalamanız. Elbette okuyabilirsiniz.
- 14-12-2023, 22:31:15Haklısınız bende bazen diyorum kendime ingilizce öğrenip yazılım kursuna gidip c# öğrenmek de istiyorum yazılımı hep merak etmişim dir açıktan da okunabilir ama hocam malum ülkemizde okumiyana cahil gözüyle bakılıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:31:25İş ile üniversite aynı anda olmuyor mutlaka bir yerde birini tercih etmek zorunda kalıyorsun . Bence eğer işinizin geleceği varsa devam edin ama üniversite illa okumak istiyorsanız 200 tane üniversite var birine gidip deneyimleyebilirsiniz . Son sene zordur baştan söyleyeyim ilk başta tatlı gelir .
- 14-12-2023, 22:31:50Konuya girerken yaşın 40 falan zannettim ama 24 ?? Anormal olan ne tam olarak.
Okunur hatta okuyan var, 30 üstündede okuyan var. - 14-12-2023, 22:33:0838 yaşındayım ben de bu sene deneyeceğim. freelance çalışıyorum, zaten üni mezunuyum ve bu işin yaşı olduğunu ben bir tek bu memlekette gördüm
bu benim tecrübem elbet sana verebileceğim tek tavsiye kendini sınırlandırmaman. bu sene olmazsa seneye denersin kardeşim. istiyorsan da yaparsın önündeki tek engel sensin.
- 14-12-2023, 22:33:36aslında yazılım kursuna gitmeyi düşünüyorum arada kaldım ya c# ile mobil uygulama geliştirmek istiyorumTrendyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:34:26alanlarımız aynı önü açık bir meslek üni bitirirsen çok güzel yerlerde rahat edersinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:36:01Kendi ailem sen hayel kurma diyor sen kim üniversite kim diyor lar bari diyorum yazılım kursuna gidiyim gülüyor lar ben okb hastasıyım bu hastalık çok zor yaşayan bilir bu yaşta tükendim daha hayatımın başlangıcı sayılır bu yaşkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:36:37Ben 30 yaş üstünde açıktan okuyorum üniyi lazım değil ama dursun
bu benim tecrübem elbet sana verebileceğim tek tavsiye kendini sınırlandırmaman. bu sene olmazsa seneye denersin kardeşim. istiyorsan da yaparsın önündeki tek engel sensin.