myildirim43 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu yaşta üniversite okunur mu
51
●2.012
- 14-12-2023, 22:39:00Aslında mobil uygulama sektörüne girmek istiyorum ama cesaret de edemiyorumDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:39:59Ne güzel başarılar diliyorum hep böyle zirvede kalınHakanYAZICI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:41:26Ben okumaya sen yaşlarda başladım. Bende dayımların dükkanında çalışıyordum bu yüzden geç kaldım. Şimdi 3 diplomalı bi mühendisim. Neden olmasın istedikten sonra? Geç olsun güç olmasın. Bende senin gibi iş hayatından önce öğrencilikte berbattım. Kurul kararıyla sınıf geçip ortaokuldan mezun oldum. Banada yapamazsın edemezsin dediler. En kötü açıktan da olsa bi bölüm bitir. Bulunsun elinde diploma yarın bakarsın bi kapı açar.
- 14-12-2023, 22:41:48teşekkürler. ilgilendiğin bir alanda nispeten daha düzenli çalışmak ve daha örgün bir eğitim almak için üniversite ideal.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 22:42:09Ben ilk universiteme 17 yaşında girdim. Sağlık sorunları yaşadım 20 yaşında bıraktım şehrime döndüm. 23 yaşında 2. Kere üniversiteli oldum. O zamanlar tabi üniversiteler çok değerliydi herkes üniversiteli olamazdi. Şimdi önüne gelen üniversite okuyor. Ben 23 yaşında başlayıp 28 yaşında bitirdim. Sizde okuyabilirsiniz. En kötü açıktan is sağlığı ve güvenliği yazın. ÖSYM sinavina girip isg uzmani olursunuz. Güzel bir meslek isg uzmanlığı
- 14-12-2023, 22:50:26Ben 72 yaşında adam mezun ettim, eşim 32 yaşında sanırım 7. bölümde lisans okuyor. Yaşı yok, takılma.
- 14-12-2023, 22:55:19Bal gibi de öğrenilir. Kişinin kendi verimine bağlı. Tabi siz son 2 ay ful çalışmış biriyle 2 tıp boyunca yaya yaya çalışmış birini kıyaslıyorsanız bilemem.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan kararlı olmanız ve gerçekten çabalamanız. Elbette okuyabilirsiniz.