myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 33 yaşındayım ikinci üniversiteyi okumanın planlarını yapıyorum Önemli olan kararlı olmanız ve gerçekten çabalamanız. Elbette okuyabilirsiniz.
Ne güzel başarılar diliyorum