DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üni seni mevcut konumundan daha çok para kazandırtmıcaksa bedavadan okumanın mantığı yok sadece bir diploma olarak hayatının sonuna kadar saklarsın, ha bide üni anılarını ve tecrübelerini.
Aslında mobil uygulama sektörüne girmek istiyorum ama cesaret de edemiyorum