Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu hayal dünyasından kurtulun. 1-2 ayda konu öğrenilmez.
Bal gibi de öğrenilir. Kişinin kendi verimine bağlı. Tabi siz son 2 ay ful çalışmış biriyle 2 tıp boyunca yaya yaya çalışmış birini kıyaslıyorsanız bilemem.