• 14-12-2023, 22:57:16
    #28
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben okumaya sen yaşlarda başladım. Bende dayımların dükkanında çalışıyordum bu yüzden geç kaldım. Şimdi 3 diplomalı bi mühendisim. Neden olmasın istedikten sonra? Geç olsun güç olmasın. Bende senin gibi iş hayatından önce öğrencilikte berbattım. Kurul kararıyla sınıf geçip ortaokuldan mezun oldum. Banada yapamazsın edemezsin dediler. En kötü açıktan da olsa bi bölüm bitir. Bulunsun elinde diploma yarın bakarsın bi kapı açar.
    ben odaklanma sorunu var okb hastasıyım bu arada ne mühendisi oldunuz
  • 14-12-2023, 23:02:35
    #29
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben odaklanma sorunu var okb hastasıyım bu arada ne mühendisi oldunuz
    Bilgisayar Mühendisi
  • 15-12-2023, 01:00:04
    #30
    meslek nedir okumak istediğiniz bölüm baba mesleğiyle alakalı mı? yani diplomalı olarak yapınca bir level atlatacak mı yoksa yeni bir meslek mi edinmek istiyorsunuz istiyorsanız nedir? bazı bölümlerin puanları ciddi sekilde yuksek. onları okumadan da guzel para yapılamıyor artık. hatta ben kaliteli uni mezunları da biliyorum ya işsiz ya da aldıkları maaslar bekledikleri duzeyde değil. bu soruların sonucuna gore cvp değişir
  • 15-12-2023, 01:55:35
    #31
    2 yıllık deniz ulaştırma işletme okuyup 3000 grt (yakınyol) kaptan olabilirsin veya 2 yıllık gemi makineleri işletme okuyup 3000kw (yakınyol) makinist olabilirsin. Kazanması kolay bölüm olarak bunlar var, iş ve para sorunun da olmaz. Ortalama 800-900bin sıralamalarda bu bölümler
  • 15-12-2023, 02:10:43
    #32
    İnsanın en iyi öğrenme yaşı 4 ila 6 dır. Tabi 6 yaşında da okunur demiyorum ancak okumanın yaşı yoktur dan çok neyi niye sorusu önemli bence. Ve ve artık bu cümle tamamen gerçek oldu diyebiliriz ki 8 10 yıl okuyup da Profösör olan adamlara tahsilsiz kişiler maaş ödüyor...
  • 15-12-2023, 02:39:55
    #33
    Daha çok gençsin, yaşla ilgili bir problem yok, önemli olan derslerde başarılı olman denemekle birşey kaybetmezsin, başarılar dilemek düşer bize シ
  • 15-12-2023, 03:28:04
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumanın yaşı yoktur ama ben olsam okumazdım.

    Çünkü sadece işsizliğini ötelersin. bir an önce iş sahibi olman yada meslek öğrenmeni öneririm.

    bir yıl hazırlık 5 yıl da okul desen, eder sana yaş 28. askerlik psikoloji falan filan derken yaşın olur 30. yani çok geç kalırsın.

    Ekleme:
    Bazı arkadaşlara cevabım olsun.. Tıp fakültesinin altı dönemini de birincilikle bitirdim. Tıpta uzmanlığımı 5 yılda hiç uzatmadan bitirdim. ama hiç bir zaman iki ayda ders konuları öğrenemedim. öğrenirim diyene helal olsun.
    30 yaşında normalde doktora biter. Bu nedenle ben yaşında okunması gerektiğini düşünüyorum. Bende şu anda Hem hekimlik yapıyorum hemde Kamu yönetimi (AÖF) okuyorum ama sadece spor olsun diye okuyorum.
    ikinci üniversite okuyanlar da meslek değiştirmek için değil, kalifiyesini artırmak için okuyordur diye düşünüyorum.
    Bunlar benim düşüncem....

    Kısacası yapılması gereken her şey, yaşında yaşanmalı...
    bende ikinci üniversiteyi spor olsun diye yazdım seneye yurt dışı için bazı planlarım var eğer olmazsa 3.bölümümü yazacağım
  • 15-12-2023, 08:07:32
    #35
    Bayaa geç kalmışsın hocam.
    Ben 38 yasımda 2. sınıftayım
  • 15-12-2023, 10:42:49
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 24 yaşında üniversite okunur mu ben şuan 22 yaşındayım ilkokul ve ortaokul da derslerim çok kötüydü lisede de 1 sene kaldım sonra açıktan bitirdim online ile şuan babamla iş yeri işletiyoruz ama benim gönlümde okumak geçiyor kimse inanmıyor sen yapamazsın imkansız hayaller kurma diyor lar buda benim morelimi bozuyor eşit ağırlık okunurmu konuları 1 yılda bitirebilir miyim
    Hocam üniversite okumadım sürekli işten eve, evden spora bir hayatım oldu sonuçları iyi oldu son 2 yıldır dünya ve avrupa müsabakalarına gitmeye hak kazanıyorum milli sporcu olacak bu sene sınava girip besyo okumayı bilgilerimi öğrencilerimle paylaşım yeni sporcular çıkarmayı çok istiyorum yaşım 30 ama dipnot belirtmek isterim ki hayatta bazı imkanlar olmalı ben evlenmeyi düşünmüyorum ondan dolayı şuan kazandığım ek gelir beni idare edecek boyutta.