SaatciAdam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu yaşta üniversite okunur mu
51
●2.012
- 15-12-2023, 01:00:04meslek nedir okumak istediğiniz bölüm baba mesleğiyle alakalı mı? yani diplomalı olarak yapınca bir level atlatacak mı yoksa yeni bir meslek mi edinmek istiyorsunuz istiyorsanız nedir? bazı bölümlerin puanları ciddi sekilde yuksek. onları okumadan da guzel para yapılamıyor artık. hatta ben kaliteli uni mezunları da biliyorum ya işsiz ya da aldıkları maaslar bekledikleri duzeyde değil. bu soruların sonucuna gore cvp değişir
- 15-12-2023, 01:55:352 yıllık deniz ulaştırma işletme okuyup 3000 grt (yakınyol) kaptan olabilirsin veya 2 yıllık gemi makineleri işletme okuyup 3000kw (yakınyol) makinist olabilirsin. Kazanması kolay bölüm olarak bunlar var, iş ve para sorunun da olmaz. Ortalama 800-900bin sıralamalarda bu bölümler
- 15-12-2023, 02:10:43İnsanın en iyi öğrenme yaşı 4 ila 6 dır. Tabi 6 yaşında da okunur demiyorum ancak okumanın yaşı yoktur dan çok neyi niye sorusu önemli bence. Ve ve artık bu cümle tamamen gerçek oldu diyebiliriz ki 8 10 yıl okuyup da Profösör olan adamlara tahsilsiz kişiler maaş ödüyor...
- 15-12-2023, 03:28:04bende ikinci üniversiteyi spor olsun diye yazdım seneye yurt dışı için bazı planlarım var eğer olmazsa 3.bölümümü yazacağımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2023, 10:42:49Hocam üniversite okumadım sürekli işten eve, evden spora bir hayatım oldu sonuçları iyi oldu son 2 yıldır dünya ve avrupa müsabakalarına gitmeye hak kazanıyorum milli sporcu olacak bu sene sınava girip besyo okumayı bilgilerimi öğrencilerimle paylaşım yeni sporcular çıkarmayı çok istiyorum yaşım 30 ama dipnot belirtmek isterim ki hayatta bazı imkanlar olmalı ben evlenmeyi düşünmüyorum ondan dolayı şuan kazandığım ek gelir beni idare edecek boyutta.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle