İnsanın en iyi öğrenme yaşı 4 ila 6 dır. Tabi 6 yaşında da okunur demiyorum ancak okumanın yaşı yoktur dan çok neyi niye sorusu önemli bence. Ve ve artık bu cümle tamamen gerçek oldu diyebiliriz ki 8 10 yıl okuyup da Profösör olan adamlara tahsilsiz kişiler maaş ödüyor...