Ben ilk universiteme 17 yaşında girdim. Sağlık sorunları yaşadım 20 yaşında bıraktım şehrime döndüm. 23 yaşında 2. Kere üniversiteli oldum. O zamanlar tabi üniversiteler çok değerliydi herkes üniversiteli olamazdi. Şimdi önüne gelen üniversite okuyor. Ben 23 yaşında başlayıp 28 yaşında bitirdim. Sizde okuyabilirsiniz. En kötü açıktan is sağlığı ve güvenliği yazın. ÖSYM sinavina girip isg uzmani olursunuz. Güzel bir meslek isg uzmanlığı