Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında yazılım kursuna gitmeyi düşünüyorum arada kaldım ya c# ile mobil uygulama geliştirmek istiyorum
alanlarımız aynı önü açık bir meslek üni bitirirsen çok güzel yerlerde rahat edersin