38 yaşındayım ben de bu sene deneyeceğim. freelance çalışıyorum, zaten üni mezunuyum ve bu işin yaşı olduğunu ben bir tek bu memlekette gördüm

bu benim tecrübem elbet sana verebileceğim tek tavsiye kendini sınırlandırmaman. bu sene olmazsa seneye denersin kardeşim. istiyorsan da yaparsın önündeki tek engel sensin.