Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumanın yaşı yoktur ama ben olsam okumazdım.

Çünkü sadece işsizliğini ötelersin. bir an önce iş sahibi olman yada meslek öğrenmeni öneririm.

bir yıl hazırlık 5 yı da okul desen, eder sana yaş 28. askerlik psikoloji falan filan derken yaşın olur 30. yani çok geç kalırsın.
Haklısınız bende bazen diyorum kendime ingilizce öğrenip yazılım kursuna gidip c# öğrenmek de istiyorum yazılımı hep merak etmişim dir açıktan da okunabilir ama hocam malum ülkemizde okumiyana cahil gözüyle bakılıyor