kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya girerken yaşın 40 falan zannettim ama 24 ?? Anormal olan ne tam olarak.
Okunur hatta okuyan var, 30 üstündede okuyan var.
Kendi ailem sen hayel kurma diyor sen kim üniversite kim diyor lar bari diyorum yazılım kursuna gidiyim gülüyor lar ben okb hastasıyım bu hastalık çok zor yaşayan bilir bu yaşta tükendim daha hayatımın başlangıcı sayılır bu yaş