• 27-09-2023, 16:48:42
    #10
    Kargoyu kabul etme zaten iade ediyorlar merak etme kaç kere yaşadım
  • 27-09-2023, 16:48:53
    #11
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim siz neden ürün kargoya verilene kadar ürüne bakmadiniz hangisini sipariş verdiniz diye bunu dalginliginiza veriyorum ama satıcıyı neden mağdur ediyorsunuz sizin sorununuz yüzünden adam geliş gidiş kargosunu verecek bari kargodan almayın satıcı 1 defa kargo parası yazılsın çünkü Trendyolun dediği şu müşteriye yolla beğenmezseniz geri iade ederse 2 kargo ücretini satıcı öder ama müşteri kargodan teslim almazsa gidiş satıcı veriyor geliş Trendyol ödüyor nerden biliyorsun dersen bende Trendyoldan saticiyim teslim almamaniz sızın için daha sağlıklı olur bilginiz olsun helleki elektrik ürün olursa hiç teslim almayın zaten yanlış ürün dediniz sonra size sıkıntı çıkmasın
    İşteydim, kafam yoğundu biraz. Görmüşken isatın alayım dedim, eve geçtikten sonra anladım yanlış ürün olduğunu Hiç teslim almayacağım o zaman size güvenerek hocam, yanitiniz için teşekkür ederim.
  • 27-09-2023, 16:49:24
    #12
    GüçlüSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargoyu kabul etme zaten iade ediyorlar merak etme kaç kere yaşadım
    Trendyol canlı desteği kargo kaybolma & iade sürecinde uzama falan yaşarsın dediler. Dediğiniz gibi yapayım o zaman hocam.
  • 27-09-2023, 16:51:57
    #13
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol canlı desteği kargo kaybolma & iade sürecinde uzama falan yaşarsın dediler. Dediğiniz gibi yapayım o zaman hocam.
    Yanlış yönlendiriyorlar hocam ben hiç öyle bir şey yaşamadım kargo kaybolursada sizin sorununuz değil sonuç olarak sizin elinize gelen bir şey yok
  • 27-09-2023, 16:52:03
    #14
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan oldu o kanun Trendyol bize ödetiyor. Daha bugün bir iade aldım müşterinin sebebi ise ürünün ölçüsü montajlayacağı yere uymamış. Oysa ki ürünün ölçülerini ilanda ve açıklamada belirtmek zorundayız. Şimdi ürün desisi fazla olduğu için 70şer liradan 140TL kargo parası bana girdi. Zaten ne kazanıyoruz ki birde iade kargo ücretlerini karşılayalım.
    Valla hocam sizlerin de işi zor, sizce alıp mı iade etmeliyim yoksa hiç mi almayayım kapıdan
  • 27-09-2023, 16:52:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşteydim, kafam yoğundu biraz. Görmüşken isatın alayım dedim, eve geçtikten sonra anladım yanlış ürün olduğunu Hiç teslim almayacağım o zaman size güvenerek hocam, yanitiniz için teşekkür ederim.
    Siz dediğimi yapın teslim almayın kargocuda sizi aradığında teslim almayacağını belirtin adresi nereye verdiyseniz arkadaş aile vb varsa orda söyleyin teslim almasınlar bazen direk aileyede veriyorlar birden sana mesaj geliyor Teslim edildi diye onlarada bilgi verin teslim almasınlar hocam.
  • 27-09-2023, 16:53:52
    #16
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz dediğimi yapın teslim almayın kargocuda sizi aradığında teslim almayacağını belirtin adresi nereye verdiyseniz arkadaş aile vb varsa orda söyleyin teslim almasınlar bazen direk aileyede veriyorlar birden sana mesaj geliyor Teslim edildi diye onlarada bilgi verin teslim almasınlar hocam.
    Diğer türlü yapsaydım sorun yaşar mıydım peki? Satıcı fazla ödeme yapmasın diye bu yolu izleyeceğim fakat ileri de bir gün öyle yapmam gerekirse sorun yaşatır mı bana?
  • 27-09-2023, 16:54:29
    #17
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda ve farklı forumlarda bir kaç kişi konu açmış, teslim aldıktan sonra hiç açmadan iade ettim diye, sonrasında satan kişi açıldığını söyleyip ürünü geri yollamış. Bu durumla karşılaşır mıyım?
    Kargo etiketi yapıştıktan sonra anlaşılır kısa bir video çekebilirseniz sorun olacağını düşünmüyorum kargo firmaları kısa video fotoğraf çektiriorlar isteyince eğer ki dediğimi yaparsanız bu işlemi yapmayı unutmayın.
  • 27-09-2023, 17:02:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer türlü yapsaydım sorun yaşar mıydım peki? Satıcı fazla ödeme yapmasın diye bu yolu izleyeceğim fakat ileri de bir gün öyle yapmam gerekirse sorun yaşatır mı bana?
    Hocam diğer türlü yapsanız bu satıcının insaniyetine kalmış elektronik ürün aldinsan adam diye bilir ambalaj açılmış kabul etmez veya en basitinden örnek verelim sen akvaryum kumu aldın ve teslim aldın beğenmedim diyerek iade etin adam itraz eder biraz kumu ve paketini ıslatıp kanıt niyetine Trendyola iletiree kullanılmış diye hade kanıtla kanitlaya bilirsen artık o ürün satışa uygun değildir dire elinde kalır başka ürünlerde daha ne hileler dönüyor ama satıcıya bağlı ve senin delilerine bağlı daha neler neler yapıyorlar aklın şaşar.