Kardeşim siz neden ürün kargoya verilene kadar ürüne bakmadiniz hangisini sipariş verdiniz diye bunu dalginliginiza veriyorum ama satıcıyı neden mağdur ediyorsunuz sizin sorununuz yüzünden adam geliş gidiş kargosunu verecek bari kargodan almayın satıcı 1 defa kargo parası yazılsın çünkü Trendyolun dediği şu müşteriye yolla beğenmezseniz geri iade ederse 2 kargo ücretini satıcı öder ama müşteri kargodan teslim almazsa gidiş satıcı veriyor geliş Trendyol ödüyor nerden biliyorsun dersen bende Trendyoldan saticiyim teslim almamaniz sızın için daha sağlıklı olur bilginiz olsun helleki elektrik ürün olursa hiç teslim almayın zaten yanlış ürün dediniz sonra size sıkıntı çıkmasın
İşteydim, kafam yoğundu biraz. Görmüşken isatın alayım dedim, eve geçtikten sonra anladım yanlış ürün olduğunu

Hiç teslim almayacağım o zaman size güvenerek hocam, yanitiniz için teşekkür ederim.