Bir gün önce trendyol üzerinden bir ürün siparişi verdim, yanlış ürünü satın almışım. İade etmek istiyorum, bana iki seçenek sundular. Birinci seçenek ürün kapıya geldiğnide iade edeceğimi söylemek, ikinci seçenek ise kargoyu alıp, aras kargo kurye çağır hizmeti ile kurye çağırıp trendyol iade kodu ile iade etmek. Sizce hangsini yapayım?
Ekleme: Kapıda iade kodu olmadan iade edersem bir ihtimal ürün kaybolabileceği söylendi. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Kargoyu teslim almalı mıyım?
23
●758
- 27-09-2023, 16:43:16İlk seçenek mantıklı, diğer seçenekte vakit kaybı yaşarsınız. Trendyol satıcısının en sevmediği müşteri tipi yanlış ürünü alan müşterinin iade etmesi neden derseniz, ortalama 6 desi bir ürünün 55TL kargo ücreti + iade ettiğinizdede satıcıdan kesiliyor 110TL zarar + kesilen faturanın tekrar düzeltilmesi falan filan
dikkat edelim lütfen sipariş verirken
- 27-09-2023, 16:44:41İade kargo ücretlerini müşteri karşılayacaktı covid zamanı çıkan bi kanunla o ne oldu bilginiz var mı?CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 16:45:01Peki ben teslim alıp iade etsem, iade etmeden önce hiç açmadığımın fotoğrafını falan çeksem, öyle teslim etsem satıcı açmış süsü vererek birşey yapabilir mi? Ya da yalanlayabilir mi?CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 16:47:37Bu forumda ve farklı forumlarda bir kaç kişi konu açmış, teslim aldıktan sonra hiç açmadan iade ettim diye, sonrasında satan kişi açıldığını söyleyip ürünü geri yollamış. Bu durumla karşılaşır mıyım?silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 16:47:37Üyeliği durdurulduKardeşim siz neden ürün kargoya verilene kadar ürüne bakmadiniz hangisini sipariş verdiniz diye bunu dalginliginiza veriyorum ama satıcıyı neden mağdur ediyorsunuz sizin sorununuz yüzünden adam geliş gidiş kargosunu verecek bari kargodan almayın satıcı 1 defa kargo parası yazılsın çünkü Trendyolun dediği şu müşteriye yolla beğenmezseniz geri iade ederse 2 kargo ücretini satıcı öder ama müşteri kargodan teslim almazsa gidiş satıcı veriyor geliş Trendyol ödüyor nerden biliyorsun dersen bende Trendyoldan saticiyim teslim almamaniz sızın için daha sağlıklı olur bilginiz olsun helleki elektrik ürün olursa hiç teslim almayın zaten yanlış ürün dediniz sonra size sıkıntı çıkmasın
- 27-09-2023, 16:47:38Yalan oldu o kanun Trendyol bize ödetiyor. Daha bugün bir iade aldım müşterinin sebebi ise ürünün ölçüsü montajlayacağı yere uymamış. Oysa ki ürünün ölçülerini ilanda ve açıklamada belirtmek zorundayız. Şimdi ürün desisi fazla olduğu için 70şer liradan 140TL kargo parası bana girdi. Zaten ne kazanıyoruz ki birde iade kargo ücretlerini karşılayalım.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dikkat edelim lütfen sipariş verirken