İlk seçenek mantıklı, diğer seçenekte vakit kaybı yaşarsınız. Trendyol satıcısının en sevmediği müşteri tipi yanlış ürünü alan müşterinin iade etmesi neden derseniz, ortalama 6 desi bir ürünün 55TL kargo ücreti + iade ettiğinizdede satıcıdan kesiliyor 110TL zarar + kesilen faturanın tekrar düzeltilmesi falan filan

dikkat edelim lütfen sipariş verirken
İade kargo ücretlerini müşteri karşılayacaktı covid zamanı çıkan bi kanunla o ne oldu bilginiz var mı?