İlk seçenek mantıklı, diğer seçenekte vakit kaybı yaşarsınız. Trendyol satıcısının en sevmediği müşteri tipi yanlış ürünü alan müşterinin iade etmesi neden derseniz, ortalama 6 desi bir ürünün 55TL kargo ücreti + iade ettiğinizdede satıcıdan kesiliyor 110TL zarar + kesilen faturanın tekrar düzeltilmesi falan filan

dikkat edelim lütfen sipariş verirken
Peki ben teslim alıp iade etsem, iade etmeden önce hiç açmadığımın fotoğrafını falan çeksem, öyle teslim etsem satıcı açmış süsü vererek birşey yapabilir mi? Ya da yalanlayabilir mi?