Bir gün önce trendyol üzerinden bir ürün siparişi verdim, yanlış ürünü satın almışım. İade etmek istiyorum, bana iki seçenek sundular. Birinci seçenek ürün kapıya geldiğnide iade edeceğimi söylemek, ikinci seçenek ise kargoyu alıp, aras kargo kurye çağır hizmeti ile kurye çağırıp trendyol iade kodu ile iade etmek. Sizce hangsini yapayım?

Ekleme: Kapıda iade kodu olmadan iade edersem bir ihtimal ürün kaybolabileceği söylendi. Ne kadar doğru bilmiyorum.