realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşteydim, kafam yoğundu biraz. Görmüşken isatın alayım dedim, eve geçtikten sonra anladım yanlış ürün olduğunu Hiç teslim almayacağım o zaman size güvenerek hocam, yanitiniz için teşekkür ederim.
Siz dediğimi yapın teslim almayın kargocuda sizi aradığında teslim almayacağını belirtin adresi nereye verdiyseniz arkadaş aile vb varsa orda söyleyin teslim almasınlar bazen direk aileyede veriyorlar birden sana mesaj geliyor Teslim edildi diye onlarada bilgi verin teslim almasınlar hocam.