Yalan oldu o kanun Trendyol bize ödetiyor. Daha bugün bir iade aldım müşterinin sebebi ise ürünün ölçüsü montajlayacağı yere uymamış. Oysa ki ürünün ölçülerini ilanda ve açıklamada belirtmek zorundayız. Şimdi ürün desisi fazla olduğu için 70şer liradan 140TL kargo parası bana girdi. Zaten ne kazanıyoruz ki birde iade kargo ücretlerini karşılayalım.
Valla hocam sizlerin de işi zor, sizce alıp mı iade etmeliyim yoksa hiç mi almayayım kapıdan