Bu forumda ve farklı forumlarda bir kaç kişi konu açmış, teslim aldıktan sonra hiç açmadan iade ettim diye, sonrasında satan kişi açıldığını söyleyip ürünü geri yollamış. Bu durumla karşılaşır mıyım?
Kargo etiketi yapıştıktan sonra anlaşılır kısa bir video çekebilirseniz sorun olacağını düşünmüyorum kargo firmaları kısa video fotoğraf çektiriorlar isteyince eğer ki dediğimi yaparsanız bu işlemi yapmayı unutmayın.