feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz dediğimi yapın teslim almayın kargocuda sizi aradığında teslim almayacağını belirtin adresi nereye verdiyseniz arkadaş aile vb varsa orda söyleyin teslim almasınlar bazen direk aileyede veriyorlar birden sana mesaj geliyor Teslim edildi diye onlarada bilgi verin teslim almasınlar hocam.
Diğer türlü yapsaydım sorun yaşar mıydım peki? Satıcı fazla ödeme yapmasın diye bu yolu izleyeceğim fakat ileri de bir gün öyle yapmam gerekirse sorun yaşatır mı bana?