
Aslında bir daha gidip bir iğne mi yaptırsam diye düşünüyorum ama sizede bir danışayım dedim sonuçta koskoca R10 birilerinin boynu tutulmuştur belki evde yapabileceğim önerileri olabilir.
Muhtemelen bir önceki akşam sporda zorlayıp gecede yatakta dönünce kitledi. Acayip acıyor sağa yatmıyor berbat bir şey

Evde denediklerim; krem sürüyorum, biraz sıcak uyguladım, daha sonra soğuk uyguladım, genelde sıcak tutmaya çalışıyorum bunlar. Ekstra bir önerisi olan varsa çok memnun kalırım ☺
. öyle kertenkele gibi otur. yatarken boynun dik açılar yapmasın. ne dümdüz ne de çok eğimli olsun. televizyon seyrederken ekrana dik olarak otur, sağa sola çevirme kafanı. telefon tablet kullanma. kolların yanda bir yere dayansın. boyun kasları çok acayip, bacağını kolunu hareket ettirsen oradaki kaslar da çalışıyor. zamanla düzelen birşey, yapacak birşey yok. ama sıcak tutmak önemli. sıcak derken kaynar su falan dökmeyecen tabii, rüzgardan koru. lanet birşeydir o. sıcak duş ile ağrın sızıın azalıyorsa bu dediğim şeyler iyi gelecektir. yok azalmıyorsa başka birşey vardır, yolunu bir doktora düşür. onlar da mr falan diyip işi büyütecekler tabiii....
Öncelikle boynunuza bir havlu sarın sonrasında sağa sola 15 kere çevirebildiğiniz kadar çevirin kaslarınız ısınsın biraz sonrasında yatağa yüz üstü kafanız sarkacak şekilde uzanın bu seferde 15 kere yukarı aşağıya yapın yaptıktan sonra hiçbirşeyiniz kalmaz. Geçmiş olsun bu arada