• 22-09-2023, 20:30:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar, dün değil evvelsi gün saat 05:30 saatlerinde yatakta dönerken boynum kıt etti tutuldu ama nasıl bir acı kafamı çeviremiyorum. Akşamın da doktora gittim dikloren muskoril iğnesi yaptı ama banamısın demedi. Şuan düne göre ağrı durumu iyi ama sağa çeviremiyorum sol fena değil. Aslında tam sağa yatıramıyorum kafamı. Evde robot gibi geziyorum

    Aslında bir daha gidip bir iğne mi yaptırsam diye düşünüyorum ama sizede bir danışayım dedim sonuçta koskoca R10 birilerinin boynu tutulmuştur belki evde yapabileceğim önerileri olabilir.

    Muhtemelen bir önceki akşam sporda zorlayıp gecede yatakta dönünce kitledi. Acayip acıyor sağa yatmıyor berbat bir şey

    Evde denediklerim; krem sürüyorum, biraz sıcak uyguladım, daha sonra soğuk uyguladım, genelde sıcak tutmaya çalışıyorum bunlar. Ekstra bir önerisi olan varsa çok memnun kalırım ☺
  • 22-09-2023, 20:31:44
    #2
    Benimde olmuştu çok kötü 3 gün çeviremedim. Kremle ablam masaj yaptı da hareket ettirebildim
  • 22-09-2023, 20:38:15
    #3
    Bende boyun fıtığı var tıpkı dediğin gibi ağrıdığı zaman hareket edemiyorsun sağa sola dönerken vücutta senle birlkte dönüyor. 3 gün içinde azalarak kendiliğinden geçiyor her fıtık attığında. Ben de çok krem, kas gevşetici haplar vs. denedim bana mısın demiyor. Sporda barfiks ve omuzu aşırı zorlayan hareketlerden kaçın dostum. Bununla yaşamayı öğrenince o fıtık senede 1-2 ya atıyor ya atmıyor kendi deneyimim bu şekilde oldu umarım seninki daha hafif bir çeşididir.
  • 22-09-2023, 20:39:27
    #4
    dolgit denen bir krem var. sür, eşartpla sar, sıcak tut, sıkıntı basınca çıkartıp atma. en önemlisi dik otur, omurgan yamuk olmasın, otururken baını dayacağın şekilde yastıkları düzenle, başının ağırlığı boynuna değil yastıklara gelecek şekilde hafifçe yasla, o kafa 10 kilo mu ne . öyle kertenkele gibi otur. yatarken boynun dik açılar yapmasın. ne dümdüz ne de çok eğimli olsun. televizyon seyrederken ekrana dik olarak otur, sağa sola çevirme kafanı. telefon tablet kullanma. kolların yanda bir yere dayansın. boyun kasları çok acayip, bacağını kolunu hareket ettirsen oradaki kaslar da çalışıyor. zamanla düzelen birşey, yapacak birşey yok. ama sıcak tutmak önemli. sıcak derken kaynar su falan dökmeyecen tabii, rüzgardan koru. lanet birşeydir o. sıcak duş ile ağrın sızıın azalıyorsa bu dediğim şeyler iyi gelecektir. yok azalmıyorsa başka birşey vardır, yolunu bir doktora düşür. onlar da mr falan diyip işi büyütecekler tabiii....
  • 22-09-2023, 20:40:56
    #5
    Hocam sürekli yaşadığım için artık taktik geliştirdim Öncelikle boynunuza bir havlu sarın sonrasında sağa sola 15 kere çevirebildiğiniz kadar çevirin kaslarınız ısınsın biraz sonrasında yatağa yüz üstü kafanız sarkacak şekilde uzanın bu seferde 15 kere yukarı aşağıya yapın yaptıktan sonra hiçbirşeyiniz kalmaz. Geçmiş olsun bu arada
  • 22-09-2023, 20:43:58
    #6
    Kasınız gerilmiştir, bir şeyle oraya masaj yaparak geçirebilirsiniz. Sıcak tutmakta faydalı olabilir.
  • 22-09-2023, 21:09:02
    #7
    ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde olmuştu çok kötü 3 gün çeviremedim. Kremle ablam masaj yaptı da hareket ettirebildim
    Bana doktor ezme kasları daha kötü olur dedi, demeden önce yapmıştım şişti hocam benim

    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende boyun fıtığı var tıpkı dediğin gibi ağrıdığı zaman hareket edemiyorsun sağa sola dönerken vücutta senle birlkte dönüyor. 3 gün içinde azalarak kendiliğinden geçiyor her fıtık attığında. Ben de çok krem, kas gevşetici haplar vs. denedim bana mısın demiyor. Sporda barfiks ve omuzu aşırı zorlayan hareketlerden kaçın dostum. Bununla yaşamayı öğrenince o fıtık senede 1-2 ya atıyor ya atmıyor kendi deneyimim bu şekilde oldu umarım seninki daha hafif bir çeşididir.
    Fıtık yok bende hocam sadece boyun düzleşmesi var, sanırım yanlış hareket yaptım ondan oldu ama hiçbir şey fayda etmiyor doğru diyorsunuz bakalım geçer inşallah 🙏

    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolgit denen bir krem var. sür, eşartpla sar, sıcak tut, sıkıntı basınca çıkartıp atma. en önemlisi dik otur, omurgan yamuk olmasın, otururken baını dayacağın şekilde yastıkları düzenle, başının ağırlığı boynuna değil yastıklara gelecek şekilde hafifçe yasla, o kafa 10 kilo mu ne . öyle kertenkele gibi otur. yatarken boynun dik açılar yapmasın. ne dümdüz ne de çok eğimli olsun. televizyon seyrederken ekrana dik olarak otur, sağa sola çevirme kafanı. telefon tablet kullanma. kolların yanda bir yere dayansın. boyun kasları çok acayip, bacağını kolunu hareket ettirsen oradaki kaslar da çalışıyor. zamanla düzelen birşey, yapacak birşey yok. ama sıcak tutmak önemli. sıcak derken kaynar su falan dökmeyecen tabii, rüzgardan koru. lanet birşeydir o. sıcak duş ile ağrın sızıın azalıyorsa bu dediğim şeyler iyi gelecektir. yok azalmıyorsa başka birşey vardır, yolunu bir doktora düşür. onlar da mr falan diyip işi büyütecekler tabiii....
    Dün gittim direk kas gevşetici ağrı kesici iğne yaptılar hocam sonra geldikten sonra tüm dediklerinizi yaptım bakalım ne olacak

    YasinBoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sürekli yaşadığım için artık taktik geliştirdim Öncelikle boynunuza bir havlu sarın sonrasında sağa sola 15 kere çevirebildiğiniz kadar çevirin kaslarınız ısınsın biraz sonrasında yatağa yüz üstü kafanız sarkacak şekilde uzanın bu seferde 15 kere yukarı aşağıya yapın yaptıktan sonra hiçbirşeyiniz kalmaz. Geçmiş olsun bu arada

    Siz artık Prof olmuşsunuz hocam çok ağrıyor yoksa deniycem de yukarı kaldıramıyorum ki, yoksa hareket edip esnetmek istiyorum ama Şuan mümkün değil 😂



    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasınız gerilmiştir, bir şeyle oraya masaj yaparak geçirebilirsiniz. Sıcak tutmakta faydalı olabilir.
    Muhtemelen hocam baya bir gergin sıcak tutuyorum mümkün olduğunca bakalım kremle destekliyorum biraz sanırım zamana ihtiyacım var
  • 22-09-2023, 23:41:52
    #8
    Acile git iğne yaptır hocam. Geçmiş olsun.
  • 23-09-2023, 11:29:41
    #9
    bu dolgit kas gevşetici zaten ben bu boyun probleminin çok ileri düzeyini yaşadım. koluma kadar hareket edemezi yerimden kalkamaz hale geldim. bu dediklerimi doktor söyledi zaten. anca öyle kurtuldum...

    geçmiş olsun.