Benimde olmuştu çok kötü 3 gün çeviremedim. Kremle ablam masaj yaptı da hareket ettirebildim
Bana doktor ezme kasları daha kötü olur dedi, demeden önce yapmıştım şişti hocam benim
Bende boyun fıtığı var tıpkı dediğin gibi ağrıdığı zaman hareket edemiyorsun sağa sola dönerken vücutta senle birlkte dönüyor. 3 gün içinde azalarak kendiliğinden geçiyor her fıtık attığında. Ben de çok krem, kas gevşetici haplar vs. denedim bana mısın demiyor. Sporda barfiks ve omuzu aşırı zorlayan hareketlerden kaçın dostum. Bununla yaşamayı öğrenince o fıtık senede 1-2 ya atıyor ya atmıyor kendi deneyimim bu şekilde oldu umarım seninki daha hafif bir çeşididir.
Fıtık yok bende hocam sadece boyun düzleşmesi var, sanırım yanlış hareket yaptım ondan oldu ama hiçbir şey fayda etmiyor doğru diyorsunuz bakalım geçer inşallah 🙏
dolgit denen bir krem var. sür, eşartpla sar, sıcak tut, sıkıntı basınca çıkartıp atma. en önemlisi dik otur, omurgan yamuk olmasın, otururken baını dayacağın şekilde yastıkları düzenle, başının ağırlığı boynuna değil yastıklara gelecek şekilde hafifçe yasla, o kafa 10 kilo mu ne

. öyle kertenkele gibi otur. yatarken boynun dik açılar yapmasın. ne dümdüz ne de çok eğimli olsun. televizyon seyrederken ekrana dik olarak otur, sağa sola çevirme kafanı. telefon tablet kullanma. kolların yanda bir yere dayansın. boyun kasları çok acayip, bacağını kolunu hareket ettirsen oradaki kaslar da çalışıyor. zamanla düzelen birşey, yapacak birşey yok. ama sıcak tutmak önemli. sıcak derken kaynar su falan dökmeyecen tabii, rüzgardan koru. lanet birşeydir o. sıcak duş ile ağrın sızıın azalıyorsa bu dediğim şeyler iyi gelecektir. yok azalmıyorsa başka birşey vardır, yolunu bir doktora düşür. onlar da mr falan diyip işi büyütecekler tabiii....
Dün gittim direk kas gevşetici ağrı kesici iğne yaptılar hocam sonra geldikten sonra tüm dediklerinizi yaptım bakalım ne olacak
Hocam sürekli yaşadığım için artık taktik geliştirdim

Öncelikle boynunuza bir havlu sarın sonrasında sağa sola 15 kere çevirebildiğiniz kadar çevirin kaslarınız ısınsın biraz sonrasında yatağa yüz üstü kafanız sarkacak şekilde uzanın bu seferde 15 kere yukarı aşağıya yapın yaptıktan sonra hiçbirşeyiniz kalmaz. Geçmiş olsun bu arada
Siz artık Prof olmuşsunuz hocam çok ağrıyor yoksa deniycem de yukarı kaldıramıyorum ki, yoksa hareket edip esnetmek istiyorum ama Şuan mümkün değil 😂
Kasınız gerilmiştir, bir şeyle oraya masaj yaparak geçirebilirsiniz. Sıcak tutmakta faydalı olabilir.
Muhtemelen hocam baya bir gergin sıcak tutuyorum mümkün olduğunca bakalım kremle destekliyorum biraz sanırım zamana ihtiyacım var