Bende boyun fıtığı var tıpkı dediğin gibi ağrıdığı zaman hareket edemiyorsun sağa sola dönerken vücutta senle birlkte dönüyor. 3 gün içinde azalarak kendiliğinden geçiyor her fıtık attığında. Ben de çok krem, kas gevşetici haplar vs. denedim bana mısın demiyor. Sporda barfiks ve omuzu aşırı zorlayan hareketlerden kaçın dostum. Bununla yaşamayı öğrenince o fıtık senede 1-2 ya atıyor ya atmıyor kendi deneyimim bu şekilde oldu umarım seninki daha hafif bir çeşididir.