Merhaba arkadaşlar, dün değil evvelsi gün saat 05:30 saatlerinde yatakta dönerken boynum kıt etti tutuldu ama nasıl bir acı kafamı çeviremiyorum. Akşamın da doktora gittim dikloren muskoril iğnesi yaptı ama banamısın demedi. Şuan düne göre ağrı durumu iyi ama sağa çeviremiyorum sol fena değil. Aslında tam sağa yatıramıyorum kafamı. Evde robot gibi geziyorum
Aslında bir daha gidip bir iğne mi yaptırsam diye düşünüyorum ama sizede bir danışayım dedim sonuçta koskoca R10 birilerinin boynu tutulmuştur belki evde yapabileceğim önerileri olabilir.
Muhtemelen bir önceki akşam sporda zorlayıp gecede yatakta dönünce kitledi. Acayip acıyor sağa yatmıyor berbat bir şey
Evde denediklerim; krem sürüyorum, biraz sıcak uyguladım, daha sonra soğuk uyguladım, genelde sıcak tutmaya çalışıyorum bunlar. Ekstra bir önerisi olan varsa çok memnun kalırım ☺