• 18-09-2023, 15:29:33
    #1
    Instagram mavi tik✅
    bilgisayar programcılgıından anadolu üniversitesine yönetim bilişim sistemlerine dgs ile geçen var mı ?

    şuan kayıt aşamasındayım ama dgs ile geçiş yap yerine direk fark ders olarak kaydol yazıyor bu şekilde mi yapılıcak ?
  • 18-09-2023, 15:30:16
    #2
    Anadolu aof kazandiysan 3.siniftan başlar fark dersleri alırsin
  • 18-09-2023, 15:31:13
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadolu aof kazandiysan 3.siniftan başlar fark dersleri alırsin

    yani fark ders olarak mı kaydolucagım diğer dgs ile direk kaydol butonu pasifte tıklayamıyorum
  • 18-09-2023, 15:37:57
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    2 yıl kafadan siliniyor. 2 yıl okuyup mezun olursunuz. Karabük bilgisayar programcılığından anadolu yönetim bilişim Sistemlerine geçtim.
  • 18-09-2023, 15:38:46
    #5
    Instagram mavi tik✅
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl kafadan siliniyor. 2 yıl okuyup mezun olursunuz. Karabük bilgisayar programcılığından anadolu yönetim bilişim Sistemlerine geçtim.

    hocam onu biliyorumda dikey geçiş fark ders olarak mı kayıt yapıyoruz yoksa

    direk dikey geçiş olarak mı
  • 19-09-2023, 04:08:11
    #6
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu biliyorumda dikey geçiş fark ders olarak mı kayıt yapıyoruz yoksa

    direk dikey geçiş olarak mı
    3tane fark dersi var sanırım onlari alıyorsun
  • 19-09-2023, 10:17:36
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu biliyorumda dikey geçiş fark ders olarak mı kayıt yapıyoruz yoksa

    direk dikey geçiş olarak mı
    Bi kaç fark dersi alıp devam ediyorsun. Fakat bu, bu bölüm, bu üniversite özelinde. Başka bi üniversitede aynı da olabilir, 4 dersini sayıp 4 yıl da okutabilir. Her okul kendi müfredatına göre kıyaslayıp o şekilde senin derslerini sayıyor. Uyan ders azsa süreç uzatırlar bilgin olsun.
  • 19-09-2023, 10:23:24
    #8
    her iki okulun da ders içeriklerini incelemeniz gerekir. ders içerikleri uymuyor ise 1. sınıftan bile başlayabilirsiniz. öyle 2 yıl silinme gibi bir garanti yok. programcılık sonrası endüstri mühendisliğine geçiş yaptım intibak 2. sınıfa yapıldı 2 3 ve 4 olarak okudum. üstten dersler ile 2 yılda bitti . dgs geçişlerine ilk yıl sınırsız akts veriyorlar. tempoyu kaldırabilirseniz üstten alınan dersler ile 2 yılda bitirebilmeyi zorlarsınız.