Konu
bilgisaiyara programcılgıından dgs ile geçen var mı ?
18-09-2023, 15:37:57
#4
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
2 yıl kafadan siliniyor. 2 yıl okuyup mezun olursunuz. Karabük bilgisayar programcılığından anadolu yönetim bilişim Sistemlerine geçtim.