her iki okulun da ders içeriklerini incelemeniz gerekir. ders içerikleri uymuyor ise 1. sınıftan bile başlayabilirsiniz. öyle 2 yıl silinme gibi bir garanti yok. programcılık sonrası endüstri mühendisliğine geçiş yaptım intibak 2. sınıfa yapıldı 2 3 ve 4 olarak okudum. üstten dersler ile 2 yılda bitti . dgs geçişlerine ilk yıl sınırsız akts veriyorlar. tempoyu kaldırabilirseniz üstten alınan dersler ile 2 yılda bitirebilmeyi zorlarsınız.