reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam onu biliyorumda dikey geçiş fark ders olarak mı kayıt yapıyoruz yoksa

direk dikey geçiş olarak mı
Bi kaç fark dersi alıp devam ediyorsun. Fakat bu, bu bölüm, bu üniversite özelinde. Başka bi üniversitede aynı da olabilir, 4 dersini sayıp 4 yıl da okutabilir. Her okul kendi müfredatına göre kıyaslayıp o şekilde senin derslerini sayıyor. Uyan ders azsa süreç uzatırlar bilgin olsun.