SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl kafadan siliniyor. 2 yıl okuyup mezun olursunuz. Karabük bilgisayar programcılığından anadolu yönetim bilişim Sistemlerine geçtim.

hocam onu biliyorumda dikey geçiş fark ders olarak mı kayıt yapıyoruz yoksa

direk dikey geçiş olarak mı