bilgisayar programcılgıından anadolu üniversitesine yönetim bilişim sistemlerine dgs ile geçen var mı ?

şuan kayıt aşamasındayım ama dgs ile geçiş yap yerine direk fark ders olarak kaydol yazıyor bu şekilde mi yapılıcak ?