Sporcular içeri
9
●184
- 17-09-2023, 17:04:41Spora tekrar başlamayı düşünüyorum kas yapmak vs çok kolay fakat bu göbekteki yağlar erimiyor yada çok az eriyor dümdüz six packli bir karın benim için hep hayallerde kaldı bunu nasıl hallediyorsunuz? Yağ oranına gelirsek spor yaptığım zamanlarda %10 civarı yağ oranım vardı fakat gene göbek vardı bu sorunun bir çözümü var mı? İlla 60 kiloya mı düşmek gerekiyor anlamadım ki
- 17-09-2023, 17:07:52Hocam 188 100 kilo 45cm bicepsim var, tek yapaman gereken kalori açığı oluşturmak sadece ve sadece şu videoyu izle tek olay bu
https://www.youtube.com/watch?v=ts07...SfIHlha8SxbcSx - 17-09-2023, 17:08:44%7 %8 yağ oranı tamamen sağlıksız bi oran derdiniz karın kasıysa %10-12 yeterli olacaktırBedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 17:09:10Hocam çok basit, sadece düzen ve disiplin gerekiyor. Ha genetiğiniz yoksa olmaz ayrı konu, düşük ihtimal.
Düzenli temiz beslenme + kardiyo + karın çalışmak bu işin çözümü. Düzenli karın çalışıyorsan zaten bir noktada beslenmen aşırı kötü olmadıkça gözükecek aç karna. Kalori açığını oluşturmaya bak, kilondan uzaktan bağlı bir olay yağ yakmak. - 17-09-2023, 17:10:59hocam karın kası mutfakta yapılır diye bir söz vardır😄 Ayrıca güzel bir beslenme ve karın antrenmanlarıyla duvar gibi karın yapabilirsiniz ekstra takviye isterseniz termojenik ürünler kullanabilirsinizJTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 17:23:21Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecanyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYildiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBen yediğime içtiğime yaptığım spora o kadar önem veren biri değilim hatta ismide var bunun dirty bulk. Anladığım kadarıyla karın için uğraş gerekiyor keto diyet + mekik gibisindenTolga067 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onuda kas yaptıktan sonra hallederim artık. İlginize teşekkür ederim.
- 17-09-2023, 17:26:01Hocam onu kas yaparken yapmanız gerekiyor aslında, protein ihtiyacınızı tamamlarken zaten aldığınız karbonhidrata dikkat etmeniz gerekecek.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyetinizin katı olmasına gerek yok, giren ve çıkana bakmanız yeterli. Çok basit bir matematiği var. Düzgün bir fizik için gene beslenmenizin elinizden geldiğince düzgün olması gerekiyor.
illa 60 kiloya düşmek zorunda değilsiniz