Spora tekrar başlamayı düşünüyorum kas yapmak vs çok kolay fakat bu göbekteki yağlar erimiyor yada çok az eriyor dümdüz six packli bir karın benim için hep hayallerde kaldı bunu nasıl hallediyorsunuz? Yağ oranına gelirsek spor yaptığım zamanlarda %10 civarı yağ oranım vardı fakat gene göbek vardı bu sorunun bir çözümü var mı? İlla 60 kiloya mı düşmek gerekiyor anlamadım ki