canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onu kas yaparken yapmanız gerekiyor aslında, protein ihtiyacınızı tamamlarken zaten aldığınız karbonhidrata dikkat etmeniz gerekecek.

Diyetinizin katı olmasına gerek yok, giren ve çıkana bakmanız yeterli. Çok basit bir matematiği var. Düzgün bir fizik için gene beslenmenizin elinizden geldiğince düzgün olması gerekiyor.
Öyle yapıyorum zaten hocam aldığım karbonhidrat sınırlı bazen hiç yemiyorum sadece yağ ve protein şeklinde gidiyorum fakat kalori düşürmüyorum,hesaplamıyorum zaten normal kilomdayım bundan sonrası spor şimdilik