Karın kaslarınızı güçlendirmeniz gerekiyor ve yağ oranınıda ortalama %8 - %7 ye düşürmeye çalışmalısınız hocam

illa 60 kiloya düşmek zorunda değilsiniz
%7 %8 yağ oranı tamamen sağlıksız bi oran derdiniz karın kasıysa %10-12 yeterli olacaktır
Hocam çok basit, sadece düzen ve disiplin gerekiyor. Ha genetiğiniz yoksa olmaz ayrı konu, düşük ihtimal.
Düzenli temiz beslenme + kardiyo + karın çalışmak bu işin çözümü. Düzenli karın çalışıyorsan zaten bir noktada beslenmen aşırı kötü olmadıkça gözükecek aç karna. Kalori açığını oluşturmaya bak, kilondan uzaktan bağlı bir olay yağ yakmak.
ayni sorun bendede var kasli yapiya sahip olup gobekli oluyorsun tamamen yedigin ictiginle alakali cok dikkat ediyorum ve o gobek nerdeyse komple gitti antreman sonuda 15incline 6 speed 30dk kardiyo yapiyorum bol bol yurumeye ozen goster elbet gidiyor
hocam karın kası mutfakta yapılır diye bir söz vardır😄 Ayrıca güzel bir beslenme ve karın antrenmanlarıyla duvar gibi karın yapabilirsiniz ekstra takviye isterseniz termojenik ürünler kullanabilirsiniz
Ben yediğime içtiğime yaptığım spora o kadar önem veren biri değilim hatta ismide var bunun dirty bulk. Anladığım kadarıyla karın için uğraş gerekiyor keto diyet + mekik gibisinden

Onuda kas yaptıktan sonra hallederim artık. İlginize teşekkür ederim.