• 09-08-2023, 23:45:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    EVET , klişe bir konu açma taraftarı oldum....

    yaş 40 , ama halen bir baltaya sap olabilmiş değilim , yada oldum , ama benim için yetersiz.

    sürekli düşünüyor , fikir alıyor , inceliyor ,araştırıyor , deniyorum...

    sokak satıcısından pazarcısına , yolda kağıt toplayandan kırk yıllık esnafına , orta okul öğrencisinden devasa şirket Ceo'larına kadar aklınıza kim gelirse soruyorum.

    Bir yol arıyorum. İnanıyorum ki hepimizin bu dünyada bir varoluş amacı var.
    Örneğin : Hz Muhammed (Sav) ' in bir görevi vardı , Fatih Sultan Mehmet'in bir görevi vardı , Mustafa Kemal Atatürk'ün bir görevi vardı... ve milyonlarcasının , milyarcasının...
    Kimisi işi ile anıldı , kimisi farklı varoluşları ile.

    Hayat para kazanmak mı , yaşamı bir şekilde sürdürebilmek mi , evlenip ,aile kurup düzene katılmak mı , yoksa deli-divane-avare olmak mı ?

    Daha düne kadar havada uçan bir şey icat edeyim , insanlar uçsun diye düşünüyordum , bir baktım uçak diye bir şeyi zaten icat etmişler,
    insanlar elle yazmasın, hatta tüm işlerini kayıt edip kontrol etsinler diye icat düşündüm , sonra bi bakmışım bilgisayar diye birşey icat etmişler,
    kara yolculuğu gibi denizde de yolculuk yapılsa diye sorgularken bir bakmışsın gemi diye birşey icat etmişler,
    sokakta oynadığımız oyunları evde de sınırsız oynayalım diye düşündün bir bakmışsın atari,PS,konsol diye birşeyler icat etmişler,

    yani sözüm ona biz neyi icat etmeye çalışsak zaten herşey icat edilmiş durumda. Biz neyi daha iyi yapmayı düşünsek zaten onlarca versiyonu çıkarılmış durumda.
    biz zar zor düşük bütçe ile birşeyler üretmeye çalıştığımız da bir bakmışız aynı şeyin otonom fabrikası kurulmuş.
    biz zar zor PHP 5.6 versiyonu kullanırken adamlar 8.01 versiyona geçmişler.
    Biz daha petrol-kömür yakıtı kullanırken adamlar hidrojenli yakıt kullanıyorlar.

    yani sonuç olarak neyi hayal edersek zaten icat edilmiş , neyi yapmak istersek daha iyisi yapılmış , neyi farklılaştırıp farklı versiyonunu üretmeye çalışırken adamlar onlarca farklı versiyonunu çıkarmış oluyorlar.

    yani asgari ücret + 5 paket makarna + 1 çuval kömüre tamah mı edelim ,
    her gün kara kara oturup , düşünüp , ne yapacağız diye hayatı kendimize zindan mı edelim ,
    asgari ücretle çalışıp 1 milyona araba, 2,5 milyona ev , 500 bin tl ye düşün , 250 bin tl ye ev mi düzmeye mi çalışalım ?

    evet yanlış zamanda doğmuş olabilir , herkes " coğrafya kaderdir " dediği bu yerde Türkiye'de olmaktan gurur duyduğum kadar hiçbirşeyden gurur duymadım , Türk olma onurunu sonuna kadar yaşıyorum.

    Ama sizce ne yapmalı ? Açlık sınırı 17 küsür , fakirlik sınırı 35 bin küsür olmuş. Masa başı mesai ücretleri ile bir baltaya sap olamıyorum,birşeyler elde edemiyorum ,

    ben kendimi ancak bu şekilde ifade edebildim.
    sizde durumlar nedir , nasıl kazanıyorsunuz , ne kazanıyorsunuz , nasıl geçiniyorsunuz , neler üretiyorsunuz , nasıl yapıyorsunuz , fikirlerinizi ben ve tabiki okuyan herkes ile saygı çerçevesinde paylaşmak ister misiniz ?
  • 09-08-2023, 23:52:38
    #2
    backlinkmatik.com
    o kadar yüksekten uçmaya gerek yok.

    adam bir wordpress tema ile milyoner olabiliyor mesela, ya da comment backlink gibi, instafly gibi gayet basit akla gelebilecek bir yazılım girişimi ile çok iyi paralar kazanabiliyor =)

    bence siz peygamberi, padişahı, Atatürk gibi bir dehayı, büyük mücitleri falan örnek alıp gösterek kendinize zulüm ediyorsunuz. varoluş amacınızın illa büyük birşey icat etmek oldugunu da kim söyledi?

    kendinizi yer bitirirsiniz bu felsefe ile.

    bir zamanlar sizin gibiydim, ta ki kızım olana kadar. şuan o mutlu oldugu sürece benden daha başarılısı, daha üretkeni, daha mutlusu yok.

    herkes çok zeki, çok yaratıcı, çok sportif çok bilmem ne olmak zorunda değil. müthiş icatlar, süper fikirler bulmak zorunda değil. 30 yıl boyunca aynı odada aynı tuşlara basarak, aynı ahırda aynı tasa süt sağarak, aynı dağda aynı sürüyü güderek mutlu mesut yaşayan insanlar var.

    belkide varoluş amacınız bu dünyadan keyif almaktır =)

    amaç para kazanmaksa da, daha basit düşünürseniz emin olun daha çok kazanırsınız.

    çok basit bir örnek vereyim, bu forumda smm panel ile debelenen o kadar insan var ki, hepsi de aynı hatayı yapıyor, karmaşık düşünme, acele etme, sonuç olarak da c/p işlerle taklit edip gelir bekleme. şöyle bir geriye çekilip farklı açıdan bakabilseler asında çok iyi kazanacakları kapılar var. ben amerikayı keşfetmedim, telefonu icat etmedim, elektrikli arabayı da bulmadım, sadece bu dediğimi yaptım ve bambaşka pazarda smm sektöründen çok güzel paralar kazandım gibi gibi. sadece bir örnekti.

    bu forumda site hızlandırma ile, 20-30 liralık lisanslar ile yüzbinlerce tl kazamış insanlar var bu da başka bir örnek.

    yani bu kadar karmaşaya strese gerek yok, bence biraz kafayı dinleyip, sakinleşin, berrak düşünmeye ihtiyacınız var
  • 09-08-2023, 23:56:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar yüksekten uçmaya gerek yok.

    adam bir wordpress tema ile milyoner olabiliyor mesela, ya da comment backlink gibi, instafly gibi gayet basit akla gelebilecek bir yazılım girişimi ile çok iyi paralar kazanabiliyor =)

    bence siz peygamberi, padişahı, Atatürk gibi bir dehayı, büyük mücitleri falan örnek alıp gösterek kendinize zulüm ediyorsunuz. varoluş amacınızın illa büyük birşey icat etmek oldugunu da kim söyledi?

    kendinizi yer bitirirsiniz bu felsefe ile.

    bir zamanlar sizin gibiydim, ta ki kızım olana kadar. şuan o mutlu oldugu sürece benden daha başarılısı, daha üretkeni, daha mutlusu yok.

    herkes çok zeki, çok yaratıcı, çok sportif çok bilmem ne olmak zorunda değil. müthiş icatlar, süper fikirler bulmak zorunda değil. 30 yıl boyunca aynı odada aynı tuşlara basarak, aynı ahırda aynı tasa süt sağarak, aynı dağda aynı sürüyü güderek mutlu mesut yaşayan insanlar var.

    belkide varoluş amacınız bu dünyadan keyif almaktır =)

    hemen bir çocuk yapmak çözüm olabilir , listeye +++
  • 10-08-2023, 00:00:00
    #4
    Merhaba hocam sizin yerinizde ben olsaydım ilk plan olarak eğer bakmakla yükümlü olduğunuz ve sevdiğiniz insanlar yoksa ingilizcemi youtubeda geliştirir ve yurtdışına yerleşmeye çalışırdım
    İkinci olarak sevdikleriniz burdaysa ve kurulu düzeninizde varsa ilk olarak eviniz kiraysa bunun ücreti var arabasız çok zorlandığınız bir işte çalışıyorsanız maalesef bu zamanlarda düzgün araba almak çok zor ve maalesef arabasızlığı kabullenmek gerekli maalesef şuanlık.ayrıca yeme içme masraflarınız nelerdir sağlıksal olarak bir sorununuz var mı bunlarda önemli.harcamalarınızı kontrol ederek ve tiyatro gibi kitap okumak gibi ya da kendinize starbucsta kahve ısmarlamak gibi akviteler yapabilriirsiniz birde evli değilseniz bekar olarak yaşamak hayatı daha da zorlaştırıyor bazı durmlara göre
  • 10-08-2023, 00:12:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pratikharita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam sizin yerinizde ben olsaydım ilk plan olarak eğer bakmakla yükümlü olduğunuz ve sevdiğiniz insanlar yoksa ingilizcemi youtubeda geliştirir ve yurtdışına yerleşmeye çalışırdım
    İkinci olarak sevdikleriniz burdaysa ve kurulu düzeninizde varsa ilk olarak eviniz kiraysa bunun ücreti var arabasız çok zorlandığınız bir işte çalışıyorsanız maalesef bu zamanlarda düzgün araba almak çok zor ve maalesef arabasızlığı kabullenmek gerekli maalesef şuanlık.ayrıca yeme içme masraflarınız nelerdir sağlıksal olarak bir sorununuz var mı bunlarda önemli.harcamalarınızı kontrol ederek ve tiyatro gibi kitap okumak gibi ya da kendinize starbucsta kahve ısmarlamak gibi akviteler yapabilriirsiniz birde evli değilseniz bekar olarak yaşamak hayatı daha da zorlaştırıyor bazı durmlara göre


    cevap yazma zahmetiniz için teşekkür ederim.

    @SEOmuhendisi; kardeşimin belirttiği gibi Hz.Muhammed (Sav), FSM, Atatürk gibi deha ve ulu insanları kendime rakip olarak almıyorum.Hz. Muhammedin (Sav) üstüne gelecek insan mı var ?
    Bu isimleri belirtmemin amacı , her canlının bu dünyaya bir geliş amacı , varoluş amacı vardır. Siz kendi varoluş amacınızı biliyor musunuz , standart insanlara göre +++ neler yaptınız , yapıyorsunuz , asıl soru bu :-)


    YANLIŞ ANLAŞILMAMAK ADINA BELİRTMEK İSTERİM Kİ : psikolojik bir rahatsızlığım yok şükür , hayattan da herkes gibi bir şekilde tat almaya çalışıyorum
    asıl paylaşmak istediğim , sormak istediğim , yapmak istediğim şey İŞ FİKİRLERİ , PARA KAZANMA şeklinde odak noktası olabilir.
  • 10-08-2023, 00:20:46
    #6
    Hocam iş fikirleri olarak bence şuan için en iyi iş fikri gıda sektörü ve inanın gıda sektöründe en önemli olan şey iyi bir ekip.çünkü aynı anda hem ürünü pişirip servis etmek kolay gibi gözüksede 20 30 sipariş geldiğinde ve gerçekten para kazandığınızı hissettiğinizde iyi bir ekibin ne kadar önemli olduğunu göreceksiniz.öncelikle sabit bir dükkan olucak ve dükkanın arkada olmasının hiç önemi yok çünkü google haritalar var google ads var.ben kendim fotokopiciyim ve full google üzerinden müşterilerim çünkü artık herkes internette ve googleda varsan iyisindir algısı mevcut.aslında önemli olan para kazandıktan sonra bu kazandığın parayı kendine harcamamak eğitime yardıma muhtaç zeki çocuklara harcamak yani ülkene faydan olmak dolarmış borsaymış bunlar boş işler 3 günlük dünya
  • 10-08-2023, 00:21:24
    #7
    Selam olsun,

    Para, Başarı, Güç, Saygınlık vb. şeyler basit insanlar için bir ilizyondan ibarettir.
    Bunların hepsi dönem dönem kazanılır, kaybedilir tekrar kazanılır tekrar kaybedilir.
    Koruyamayıp elinde sabit tutamayacağın şeyleri hayatının amacı yapanlar her daim mutsuz bir hayat yaşar.
    Mutlu olduklarını sansalar bile mutlu olamazlar.

    İnsan dediğin şey en az önemsediği maneviyat ile yaşar, mutlu olur.
    En fakir, yoksul, gariban dediğin insanın yüzünde gördüğün bir mutluluk ifadesi çoğu zengin dediğin kişide olmayabilir.
    İnsan baltaya sap olacak odundan daha değerli olmalı.
    Tepene geçirecek demir parçasına odaklanma.

    Yaşarsın, etrafınla etkileşim kurarsın faydaların olur, zararların olur ömrünü tamamlarsın.
    Bu ömrünü tamamlarken manevi hazzı hayatının merkezine koyarsan her daim mutluluğu yaşarsın.
    Bir başka konuda başımdan geçenleri anlatmıştım en zirveden en dibe vurmuş biri olarak her iki durumda da hayattan keyif alan zorluk diye tabir edilen durumlara meydan okuyan biri oldum.
    Para bugün kazanılır, yarın kaybedilebilir sonra yine kazanılır ama yanında her koşulda duran bir eş, arkadaş, aile varsa ki bu senin hayata bakışına ve o insanlara verdiğin güvene dayalıdır başka bir mutluluk aramam.

    Hülasa yıllar geçip yaş ilerledikçe aklına şu soru gelip yerleşiyor.
    Gençlikte kendimi bu kadar boş şeyler için yıpratmasam daha mutlu bir insan olabilir miydim?
    Evet, olurdun.

    Sevgiler.
  • 10-08-2023, 00:22:27
    #8
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap yazma zahmetiniz için teşekkür ederim.

    @SEOmuhendisi; kardeşimin belirttiği gibi Hz.Muhammed (Sav), FSM, Atatürk gibi deha ve ulu insanları kendime rakip olarak almıyorum.Hz. Muhammedin (Sav) üstüne gelecek insan mı var ?
    Bu isimleri belirtmemin amacı , her canlının bu dünyaya bir geliş amacı , varoluş amacı vardır. Siz kendi varoluş amacınızı biliyor musunuz , standart insanlara göre +++ neler yaptınız , yapıyorsunuz , asıl soru bu :-)


    YANLIŞ ANLAŞILMAMAK ADINA BELİRTMEK İSTERİM Kİ : psikolojik bir rahatsızlığım yok şükür , hayattan da herkes gibi bir şekilde tat almaya çalışıyorum
    asıl paylaşmak istediğim , sormak istediğim , yapmak istediğim şey İŞ FİKİRLERİ , PARA KAZANMA şeklinde odak noktası olabilir.
    benden 3 tane olsa darma duman ederim ortalığı ama yok işte. çok güzel gelir kapısı site işi. ama ilgilenemiyorum tek başıma yetemiyorum. çok çalışırım derseniz para kazanmama ihtimaliniz yok zaten. ama belki de yanlış yerlerde arıyorsunuz rızkınızı.
    bir site açtım 1.5 yıl önce parladı gitti. ayda 50k kazandığım oldu. sitemi gerçekten tek başıma yetemediğim için sattım. şimdi sitem var ama gerçekten çalışmaya gözüm yok
    yoksa onuda 2 3 ayda o hale getiririm ama gözüm yemiyor.
    bu yüzden bir süre ara verdim. belki bir kaç ay sonra tekrar başlarım ama şu an 1 haber yazmaya bile gücüm yok.
    dürüst gerçekten allah korkusu olan hak yemeyecek 3 5 kişi ekip kurulsa ayda 100 200k arası en fazla 4 5 ay sürer. ama yok maalesef o yüzden tek yapmak zorundasın.
    bunun yanı sıra tam olarak spam olmasada bir nevi spam tekniği ile ayda 5 10k kazanılır ama vakit lazım emek lazım vs.
    son olarak doğru şekilde bildiğin işi yaptığında her şekilde gelir elde ediyorsun.
    ama emek emek emek. bu üçü olmadan olmuyor gerçekten olmuyor
  • 10-08-2023, 00:51:28
    #9
    Hocam gelirli bir site al onu işlet.