Merhaba hocam sizin yerinizde ben olsaydım ilk plan olarak eğer bakmakla yükümlü olduğunuz ve sevdiğiniz insanlar yoksa ingilizcemi youtubeda geliştirir ve yurtdışına yerleşmeye çalışırdım
İkinci olarak sevdikleriniz burdaysa ve kurulu düzeninizde varsa ilk olarak eviniz kiraysa bunun ücreti var arabasız çok zorlandığınız bir işte çalışıyorsanız maalesef bu zamanlarda düzgün araba almak çok zor ve maalesef arabasızlığı kabullenmek gerekli maalesef şuanlık.ayrıca yeme içme masraflarınız nelerdir sağlıksal olarak bir sorununuz var mı bunlarda önemli.harcamalarınızı kontrol ederek ve tiyatro gibi kitap okumak gibi ya da kendinize starbucsta kahve ısmarlamak gibi akviteler yapabilriirsiniz birde evli değilseniz bekar olarak yaşamak hayatı daha da zorlaştırıyor bazı durmlara göre