Süreç isterse 3 5 yıl sürsün acelem yok bulunma ihtimalini merak ettim bir de ek tazminat açılmalı mıdır gerek var mı acaba süründürmek için ? Yeri bulunsun yeterki yeterki ben uçakla da giderim yada bir dostumu postalarım =) .Hukuki süreç olmadan zaten bulmak sanalda saklanankini samanlıkda iğne aramak gibi... Süreç kolay dediniz de hocam nasıl acaba ? Direk bir avukata mı danışayım yoksa bir dilekçe ile kendim halledebilir miyim bu sefer.
Önce şikayetçi olacaksınız ,normal şartlar da savcılığa başvurabilirsin ancak bu tür bir davada avukata sormak lazım,avukat aracılığı ile başvurun,daha savcılık suç işlendiğine kaanat getirirse dava açılacak hangi mahkeme bilemem hukuk,asliye,ağır ceza vb ona karar verirler tam bilmiyorum,duruşmalara gideceksiniz kişinin tespiti istenecek ,belki bulunacak belki kaçak arama çıkarılacak vb şeyler bulunursa savunma yapacak büyük ihtimal inkar edecek bilirkişi incelemesi istenecek, dediğim gibi bunlar bir süreç aylar yıllar alabilir,masraflı sinir bozucu süreç duruşmlar oalcak gideceksin geleceksin uğraşacaksın bekleyeceksin

ben hiç bulaşma derim ,durum dururken para ve sinir bozukluğuna hiç gerek yok.