• 07-08-2023, 12:41:29
    #1
    Dün gün içinde sitemde admin paneli şifreme ulaşan biri

    Böyle yapıp illegal bir yerde paylaşmış.Tarafıma sevenlerim iletti.Daha sonra sitenin günlük yedeği yüklenip gereken önlemler alındı..
    İşlemi yapan kişinin wpı

    Kişinin itirafı da aşşağıda...
    Önceki konuyu bilmeyenler için..
    https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html










    Ek tazminat açılmalı mıdır ve tahmini ne kadar sizce ? Olayın üstüne düşülürse Kişinin bulunma ceza yeme oranı ? İlk konudaki sürece bakmadım zamanım olmamıştı.
    Ne düşünüyorsunuz ?
  • 07-08-2023, 12:49:11
    #2
    Açık hat kullanıyor olabilir hocam kendi numarası olduğundan emin olamazsınız
  • 07-08-2023, 12:49:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Özbekistan'a kaçmış ilginç. Şikayetçi olun hocam ancak sizde de hata var. Aşırı derecede hakaret. Etmeseniz %100 kazanırsınız. şimdi bu oran %60 %70'lerde. Siteye index atan hemen yurtdışına mı kaçıyor? Durmayın şikayetçi olun. Adam öldürenler niye kaçmıyor da bu insanlar kaçıyor? Bol şanslar.
  • 07-08-2023, 12:50:23
    #4
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık hat kullanıyor olabilir hocam kendi numarası olduğundan emin olamazsınız
    Evet ben de öyle tahmin ediyorum ama işte bi ihtimal.
  • 07-08-2023, 12:52:56
    #5
    wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özbekistan'a kaçmış ilginç. Şikayetçi olun hocam ancak sizde de hata var. Aşırı derecede hakaret. Etmeseniz %100 kazanırsınız. şimdi bu oran %60 %70'lerde. Siteye index atan hemen yurtdışına mı kaçıyor? Durmayın şikayetçi olun. Adam öldürenler niye kaçmıyor da bu insanlar kaçıyor? Bol şanslar.
    Ben ettiğim küfürlerden ceza almaya razıyım yeterki bulunsun ..Benim yerimde kim olsa %90 küfür ederdi sanırım.İnsanın ekmeğiyle oynanırsa.. Olayın bir önceki süreçi var link attım konuya..Nerede olduğunu bilsem yeterli bana kısacası.Bulunur mu acaba bir umut..Süreci nasıl yapmalıyım sizce hukuki tarafını ?
  • 07-08-2023, 12:56:32
    #6
    düşüncelerim böyle yazsaydınız ya hocam en sona o zaman hakaret olmazdı
  • 07-08-2023, 12:56:48
    #7
    bu süreç o kadar kolay ,mahkemeye intikal ederse bilirkişi istenecek bunların ücretleri dava açana karşılar ilk etapta dava ne kadar sürer bilinmez ,yeni yasada yargılama süresi var eskiden yıllar sürüyordu,ayrıca ceza ne olur avukata danışmak lazım ceza ,türüne göre yargıtay ve istinaf aşamaları var ,kişi kaçaksa arama çıkarılabilir ,toparlarsak aylar yıllar sürebilir,avukatın olması gerek,masrafların olacak tüm bunları gözönünde bulundurman gerekli
  • 07-08-2023, 13:01:26
    #8
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu süreç o kadar kolay ,mahkemeye intikal ederse bilirkişi istenecek bunların ücretleri dava açana karşılar ilk etapta dava ne kadar sürer bilinmez ,yeni yasada yargılama süresi var eskiden yıllar sürüyordu,ayrıca ceza ne olur avukata danışmak lazım ceza ,türüne göre yargıtay ve istinaf aşamaları var ,kişi kaçaksa arama çıkarılabilir ,toparlarsak aylar yıllar sürebilir,avukatın olması gerek,masrafların olacak tüm bunları gözönünde bulundurman gerekli
    Süreç isterse 3 5 yıl sürsün acelem yok bulunma ihtimalini merak ettim bir de ek tazminat açılmalı mıdır gerek var mı acaba süründürmek için ? Yeri bulunsun yeterki yeterki ben uçakla da giderim yada bir dostumu postalarım =) .Hukuki süreç olmadan zaten bulmak sanalda saklanankini samanlıkda iğne aramak gibi... Süreç kolay dediniz de hocam nasıl acaba ? Direk bir avukata mı danışayım yoksa bir dilekçe ile kendim halledebilir miyim bu sefer.
  • 07-08-2023, 13:07:45
    #9
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreç isterse 3 5 yıl sürsün acelem yok bulunma ihtimalini merak ettim bir de ek tazminat açılmalı mıdır gerek var mı acaba süründürmek için ? Yeri bulunsun yeterki yeterki ben uçakla da giderim yada bir dostumu postalarım =) .Hukuki süreç olmadan zaten bulmak sanalda saklanankini samanlıkda iğne aramak gibi... Süreç kolay dediniz de hocam nasıl acaba ? Direk bir avukata mı danışayım yoksa bir dilekçe ile kendim halledebilir miyim bu sefer.
    Önce şikayetçi olacaksınız ,normal şartlar da savcılığa başvurabilirsin ancak bu tür bir davada avukata sormak lazım,avukat aracılığı ile başvurun,daha savcılık suç işlendiğine kaanat getirirse dava açılacak hangi mahkeme bilemem hukuk,asliye,ağır ceza vb ona karar verirler tam bilmiyorum,duruşmalara gideceksiniz kişinin tespiti istenecek ,belki bulunacak belki kaçak arama çıkarılacak vb şeyler bulunursa savunma yapacak büyük ihtimal inkar edecek bilirkişi incelemesi istenecek, dediğim gibi bunlar bir süreç aylar yıllar alabilir,masraflı sinir bozucu süreç duruşmlar oalcak gideceksin geleceksin uğraşacaksın bekleyeceksin ben hiç bulaşma derim ,durum dururken para ve sinir bozukluğuna hiç gerek yok.