Dün gün içinde sitemde admin paneli şifreme ulaşan biri

Böyle yapıp illegal bir yerde paylaşmış.Tarafıma sevenlerim iletti.Daha sonra sitenin günlük yedeği yüklenip gereken önlemler alındı..
İşlemi yapan kişinin wpı

Kişinin itirafı da aşşağıda...
Önceki konuyu bilmeyenler için..
https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html










Ek tazminat açılmalı mıdır ve tahmini ne kadar sizce ? Olayın üstüne düşülürse Kişinin bulunma ceza yeme oranı ? İlk konudaki sürece bakmadım zamanım olmamıştı.
Ne düşünüyorsunuz ?