Dün gün içinde sitemde admin paneli şifreme ulaşan biri
Böyle yapıp illegal bir yerde paylaşmış.Tarafıma sevenlerim iletti.Daha sonra sitenin günlük yedeği yüklenip gereken önlemler alındı..
İşlemi yapan kişinin wpı
Kişinin itirafı da aşşağıda...
Önceki konuyu bilmeyenler için..
https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html
Ek tazminat açılmalı mıdır ve tahmini ne kadar sizce ? Olayın üstüne düşülürse Kişinin bulunma ceza yeme oranı ? İlk konudaki sürece bakmadım zamanım olmamıştı.
Ne düşünüyorsunuz ?