persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu süreç o kadar kolay ,mahkemeye intikal ederse bilirkişi istenecek bunların ücretleri dava açana karşılar ilk etapta dava ne kadar sürer bilinmez ,yeni yasada yargılama süresi var eskiden yıllar sürüyordu,ayrıca ceza ne olur avukata danışmak lazım ceza ,türüne göre yargıtay ve istinaf aşamaları var ,kişi kaçaksa arama çıkarılabilir ,toparlarsak aylar yıllar sürebilir,avukatın olması gerek,masrafların olacak tüm bunları gözönünde bulundurman gerekli
Süreç isterse 3 5 yıl sürsün acelem yok bulunma ihtimalini merak ettim bir de ek tazminat açılmalı mıdır gerek var mı acaba süründürmek için ? Yeri bulunsun yeterki yeterki ben uçakla da giderim yada bir dostumu postalarım =) .Hukuki süreç olmadan zaten bulmak sanalda saklanankini samanlıkda iğne aramak gibi... Süreç kolay dediniz de hocam nasıl acaba ? Direk bir avukata mı danışayım yoksa bir dilekçe ile kendim halledebilir miyim bu sefer.