bu süreç o kadar kolay ,mahkemeye intikal ederse bilirkişi istenecek bunların ücretleri dava açana karşılar ilk etapta dava ne kadar sürer bilinmez ,yeni yasada yargılama süresi var eskiden yıllar sürüyordu,ayrıca ceza ne olur avukata danışmak lazım ceza ,türüne göre yargıtay ve istinaf aşamaları var ,kişi kaçaksa arama çıkarılabilir ,toparlarsak aylar yıllar sürebilir,avukatın olması gerek,masrafların olacak tüm bunları gözönünde bulundurman gerekli