wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özbekistan'a kaçmış ilginç. Şikayetçi olun hocam ancak sizde de hata var. Aşırı derecede hakaret. Etmeseniz %100 kazanırsınız. şimdi bu oran %60 %70'lerde. Siteye index atan hemen yurtdışına mı kaçıyor? Durmayın şikayetçi olun. Adam öldürenler niye kaçmıyor da bu insanlar kaçıyor? Bol şanslar.
Ben ettiğim küfürlerden ceza almaya razıyım yeterki bulunsun ..Benim yerimde kim olsa %90 küfür ederdi sanırım.İnsanın ekmeğiyle oynanırsa.. Olayın bir önceki süreçi var link attım konuya..Nerede olduğunu bilsem yeterli bana kısacası.Bulunur mu acaba bir umut..Süreci nasıl yapmalıyım sizce hukuki tarafını ?