• 07-08-2023, 13:25:49
    #10
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce şikayetçi olacaksınız ,normal şartlar da savcılığa başvurabilirsin ancak bu tür bir davada avukata sormak lazım,avukat aracılığı ile başvurun,daha savcılık suç işlendiğine kaanat getirirse dava açılacak hangi mahkeme bilemem hukuk,asliye,ağır ceza vb ona karar verirler tam bilmiyorum,duruşmalara gideceksiniz kişinin tespiti istenecek ,belki bulunacak belki kaçak arama çıkarılacak vb şeyler bulunursa savunma yapacak büyük ihtimal inkar edecek bilirkişi incelemesi istenecek, dediğim gibi bunlar bir süreç aylar yıllar alabilir,masraflı sinir bozucu süreç duruşmlar oalcak gideceksin geleceksin uğraşacaksın bekleyeceksin ben hiç bulaşma derim ,durum dururken para ve sinir bozukluğuna hiç gerek yok.
    Önceki konu
    https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html aynı kişi .
  • 07-08-2023, 13:31:23
    #11
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki konu
    https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html aynı kişi .
    tamamını okuyamadım kusura bakma bu süreçler sıkıntılı ve Ülkemizde uzun sürüyor Allah yardımcın olsun,yalnız bir konuda uyarayım bu işte fatura kestinmi ? kesmedinse bu konuda bir şikayet gelirse kamu davası açılabilir bilgin olsun
  • 07-08-2023, 14:11:31
    #12
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamını okuyamadım kusura bakma bu süreçler sıkıntılı ve Ülkemizde uzun sürüyor Allah yardımcın olsun,yalnız bir konuda uyarayım bu işte fatura kestinmi ? kesmedinse bu konuda bir şikayet gelirse kamu davası açılabilir bilgin olsun
    Kdvsini ödeyen herkese kesiyorum.Kesilmemiş bile olsa dava direk düşüyor çünkü şirket ingiltere ve hiçbir şekilde artık tr banka hesaplarına ödeme almıyorum.
    Teşekkür ederim.