persius35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/360022...tci-oldum.html aynı kişi .
11
●1.054
bu süreçler sıkıntılı ve Ülkemizde uzun sürüyor Allah yardımcın olsun,yalnız bir konuda uyarayım bu işte fatura kestinmi ? kesmedinse bu konuda bir şikayet gelirse kamu davası açılabilir bilgin olsun